Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har et stort problem som irriterer både meg og min kjærste..! Jeg har ikke lyst på sex lenger..jeg elsker han like mye men lysten er ikke der ! De første dagene etter mensen er lysten der gjen men så blir den borte ! Va skal jeg gjøre ? kjærsten min føler at jeg ikke vil ha han lenger...men det vil jeg jo...men vorfor har d blitt slik ? Har vert slik et halvt år nå...! Jeg går på p-piller og vet dette kan sveke lysten, men har gått på det i 3 år og lysten var der helt til for et halvt år siden..da ble den borte ! kan du hjelpe meg ???

Vet ikke vor jeg skal hend vende meg og syns dette er litt flaut oxo ! Håper på svar raskt..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87781-har-ikke-lyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du, jeg har det akkurat på samme måten. Men jeg har faktisk hørt at det å skifte p-pillemerke ofte kan hjelpe. Dette er et tips jeg nylig har fått selv, så jeg har ikke fått testet det ut - ennå. :o)

Men er det ikke verdt et forsøk kanskje?

Hei Krøllemus !

Jeg oxo hørte dette tipset men, jeg prøvde det og det hjalp bare i 2 uker oxo var det tilbake til samme gamle !

Er så lei meg for dette..elsket han jo !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87781-har-ikke-lyst/#findComment-480406
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...