Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bergen: aner ikke.

Erfaringer under IVF og ICSI: se lenger ned på siden :-)

Jeg har nå kontaktet Frøyaklinikken og fått time der den 13/1 - skal starte opp 2.IVF forsøk og skal prøve dette med Akupunktur - har hørt at det skal være bar å "løsne" opp alle spenninger som man går å bæerer på......

Tror absolutt på dette jeg!

Har hørt/lest mye fra andre som har hatt positive resultater.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87831-akupunkt%C3%B8rivf/#findComment-480272
Del på andre sider

Hei!

Dere som har erfaring med akupunktur: Hvor mange behandlinger hadde dere og hvor ofte? Hvor lang tid i forkant av forsøket startet dere?

"Så tidlig som mulig, i hvertfall noen uker før" var svaret jeg fikk fra Balderklinikken.

Da jeg fikk akupunktur sist (begynner å bli over 2,5år siden, så jeg husker ikke så godt...) tror jeg det ble omtrent ti behandlinger totalt, og jeg mener å huske at jeg gikk en gang i uka.

Denne gangen begynner jeg ca 4 uker før forsøket (hvis det er plass på RH i februar, ellers blir det jo enda lenger før).

Gleder meg til å prøve igjen, føler liksom at jeg kan gjøre noe selv ved å gå til akupuntur i tillegg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87831-akupunkt%C3%B8rivf/#findComment-480355
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...