Gjest nesten tom Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Samboeren har innrømma at ho har stått i med en kollega i mange måner men at det er slutt nå.Ho er glad i meg og gutten vi har og vil at jeg skal bli. Vi har bodd i la i 12 år så det er for jævli å kutte ut når jeg egentli er glad i henner. Er det noen som har erfaring med om det vil gjennta seg ellr kan det gå bra? Hva kan jeg forlange for å bli uredd og ikke frykte nye sprell? Jeg ønsker meg selvfølgelig et seksliv igjen selv om jeg idag nekter selv om ho vil. Jeg orker ikke å være den som må tilfredstile henner som har tenkt på seg selv som ho sier ho er lei for. Burte ho ikke da kunne vise det til meg at ho vil gjøre noe slikt for meg også da? Ho har aldri gitt meg no ekstra allti er det jeg som måtte godta å ikke få seksuel stimulering f eks. Samarbeide og pratinga er like vansklig men jeg ønsker og få det til. Har noen noe hgjelp og gi oss? Jeg vet vell at det er mye jeg må gjøre men vet ikke hva. Men heller ikke hva henner må gjøre for at jeg skal tro på henner. Det er veldig frustrasjon nå for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/87857-vil-alltid-v%C3%A6re-utro/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
sukker1365380443 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Er i nesten samme situasjon (les innlegg "samlivsbrudd" 1/1-2003). Hun har trukket seg ut sier hun og det må du jo bare stole på selv om arrene vil være der bestandig.En annen ting , som i mitt tilfelle, er at det som oftest er en bakoverliggende årsak til at slike ting skjer.For å finne ut av dette anbefaler jeg deg at dere bestiller time til familievernkontoret der du bor. Når alt er kommet på bordet går det an å se fremover og finne ut hva dere vil med forholdet deres.Det er ikke om å gjøre å fordele skyld men, å tenke fremover!Hun har tydeligvis ikke så dype følelser for den hun bedro deg og det gjør det jo litt enklere å ta fatt i ting med en gang!Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/87857-vil-alltid-v%C3%A6re-utro/#findComment-481460 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.