Gjest MarieII Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hei Jeg har slitt med sjalusi siden jeg var 15 år gammel. Det er helt forferdelig og ødelegger alle mine forhold. Jeg har gått til terapi men midtveis fikk jeg beskjed om at jeg var for oppegående, til å fortsette der, og da hadde jeg brukt ti timer på det, og mistet motet. Jeg gikk til psykolog med refusjonsordning, og fikk beskjed om å se meg om etter noe annet. Jeg orket på det tidspunktet ikke å begynne på noe nytt. Er det noen andre her som har vært "sykelig" sjalu og klart å bli kvitt det. Alle de tankene som du vet er fantasi, men som du allikevel ikke klarer å jage vekk. Er det noen som vet om noen som er dyktig på slik terapi i Oslo ? Vær så snill, jeg trenger virkelig hjelp. Jeg er inne i et forhold nå, har barn og forholdet er i ferd med å ryke fordi jeg ikke klarer å vise tillitt til en som jeg ikke har noen grunn til å ha mistillit til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/87871-sjalusi-trenger-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.