Gå til innhold

Aaaaau! Vondt allerede!

Anbefalte innlegg

Jeg har fått bekkenløsningsplager allerede! Og jeg er bare i 7ende uke. Hvordan skal dette gå?

Jeg kan nesten ikke gjøre noe før det gjør utslag på meg, og så klarer jeg nesten ikke å gå. Jeg er redd dette vil ende med krykker, og i værste fall rullestol eller sengeliggende. Jeg som har en på 10 mnd å ta meg av...Ojoj oj... *sukk*

I tillegg så er jeg sykelig kvalm hele tiden, trøtt og rett og slett i dårlig form...

Lurer på om dette går.

Beklager folkens, jeg måtte klage litt. Gubben min er snart lei så.

Ps: får de med tvillinger ekstra mye symptomer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87922-aaaaau-vondt-allerede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Vil bare si at jeg hadde også ganske sterke bekkenløsning tedenser tidlig i svangerskapet, men de gikk over. Jeg hadde de samme tankene om krykker og rullestol osv jeg også.

Hormoner er og forblir meget lumske :(

Men nå er det 7 år siden sist jeg gikk gravid. Du som har en på 10 mnd. har nok desverre større sjangse for og få værre plager om du hadde tedenser til det i ditt første svangerskap.

Håper det går over for deg også! det kan være at hormonene spiller deg et puss nå i begynnelsen ;)

Beste ønsker for deg og dine og lykke til!

Ang. ps... jeg har tre gutter og fikk nå en jente. Hadde ikke store plager med kvalme og trethet når jeg bar guttene, men denne gang når jeg fikk jente har jeg vært kjempedårlig hele svangerskapet... vet ikke ang. tvillinger

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87922-aaaaau-vondt-allerede/#findComment-480513
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...