Gå til innhold

UHUUUUUuuu !! De sier jeg elsker å provosere !

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Jeg var på adopsjonsforum og prøvde å si noe på min vanlige måte i et innlegg om hva man kunne si og ikke, og ble bedt om å pelle meg vekk ! Hva slags folk er det ? Etter hva jeg ser får ikke vanlige folk lov å si noe, bare noen få priviligerte. Ikke skjønner de spøk heller.

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

17

• nanna

7

• Mamta

3

• olivia1365380270

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg syns alle har rett til å frekventere de fora de måtte ønske, men du kan ta en titt på svaret jeg ga under innlegget på A-forumet. Det er bare min ringe observasjon, altså....

Har ikke noe i mot adopsjon eller ufrivillig barnløshet og intresserer meg egentlig ikke for det, men jeg har sett så mange har fått lua dratt nedover øra (verbalt) at jeg måtte finne ut litt mer om det.

Gjest Ulv I Faarikaal, sutrepetter

Så, så, la bare de dumme kjerringene styre på for seg sjøl der inne. :trøste:

Jeg var innom på ufrivillighets-forumet en gang, for én gangs skyld var jeg riktig så saklig, dæver'n hvor rasende noen av dem blei.

:grøss:

Vi får holde sammen vi da, og sutre i kor.

olivia1365380270

f f som du overreagerer......hvis du kaller den beskjeden du fikk på adopsjon for å bli bedt om å pelle seg vekk, da er det jommen synd på deg......maken til sutreulv....

Lille speil på veggen der - hvem sutrer mest i landet her.......?

Ulv I Faarikaal

f f som du overreagerer......hvis du kaller den beskjeden du fikk på adopsjon for å bli bedt om å pelle seg vekk, da er det jommen synd på deg......maken til sutreulv....

Hmmm.. det var ord til ettertanke....

....tenke 2 sekunder...

næsj, bare tull. Jeg som er saklighetens og rolighetens tempel ?

Annonse

Gjest ChiengMai

Har ikke noe i mot adopsjon eller ufrivillig barnløshet og intresserer meg egentlig ikke for det, men jeg har sett så mange har fått lua dratt nedover øra (verbalt) at jeg måtte finne ut litt mer om det.

Jada, beste måten å finne ut om hvepsen stikker er å putte foten i hvepsebolet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...