Gå til innhold

Varierende libido

Anbefalte innlegg

Gjest Chance Gardner

I perioder er kjæresten min lidenskapelig, i andre perioder (uker og måneder) bare interessert i å kysse, klemme, stryke, holde, holde i hånden, ligge tett inntil om natta osv. - nå snakker jeg selvsagt bare om den fysiske dimensjonen av forholdet.

Selv er jeg lidenskapelig, eller på godt norsk kåt, så og si bestandig. Derfor er den tidvise mangelen på heftig sex til megen frustrasjon. I all beskjedenhet: Jeg gir partneren min mye seksuell glede, hvilket jeg får mange bekreftelser på. Gleden innbefatter også at jeg viser min glede, lyst og kjærlighet.

De seksuelt aktive periodene er bare deilige, begge er trygge, usjenerte og totalt hengivne.

Opphissende aktiviteter, fordeling av seksuell gi-og-ta, en god organiseret hverdag, spennende samtaler og tankebrytninger, god mat og drikke, venner, felles interesser osv.osv. ser ikke ut til å endre på den labre interessen for sex i de _andre_ periodene.

Jeg har prøvd allslags tilnærminger i down-periodene uten at det hjelper det ringeste. Såh, hva gjør man? Venter på bedre tider og onanerer i vei?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87932-varierende-libido/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...