Gå til innhold

Er han interesert eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest jenta26

Heisann!

For 4 år siden traff jeg en gutt som jeg ble hodestups forelsket i. Vi var mye med hverandre i 2 måneder, og rotet endel. Jeg hadde type da, så det kunne ikke bli mer dengang dessverre.

Jeg har aldri glemt han, og nå etter 4 år tar han pluttselig kontakt igjen!

Vi treffes, og jeg merker at jeg har like sterke følelser for ham ennå. Etter andre møtet (lille julaften) så forteller jeg ham at jeg er tiltrukket av ham, og at jeg vil bli kjent med ham. Jeg spurte om hvorfor han tok kontakt igjen, og han sa at det var impulsivt.

Etter dette har jeg ikke truffet ham, bare hatt kontakt pr. sms. Det er alltid jeg som skriver først. Ønsket ham godt nyttår i forgårs, og han sendte meg mld tilbake og lurte på om jeg ville komme på en kopp te. Jeg orket ikke fordi jeg var så trett.

I går ringte jeg ham, men han var hos en kompis så vi kunne ikke treffes.

I dag sendte jeg en sms og spurte om vi skulle finne på noe i kveld eller i morgen. Han svarer da: jeg får besøk av en kompis i dag (fra en annen kant av landet), så det blir nok bytur på oss i kveld. Vi får meldes på lørdag og se da". Tok vel dette som en avvisning.....men var det det?

Skrev ny mld til ham for en time siden og invitrete de på et vorspiel i byn. Han svarte tilbake: Skal ha guttekveld, men takk for tilbudet.

Så: Har jeg blitt avvist eller ikke? Det er jo ikke mer enn 2 dager siden han inviterte meg hjem på te! Jeg blir så forvirret. Den ene dagen vil han treffe meg, neste ikke.

Jeg er 26 og han er 27. Jeg har hatt flere lange forhold, er ikke sjenert og ganske utadvent. Han har ikke hatt noen særlige forhold tror jeg, og er ganske sjenert.

Så hva gjør jeg? Og hva tror dere han mener med mld? Skal jeg ikke ta kontakt mer? Hvordan få han til å bli interesert????

Håper på mange svar!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87942-er-han-interesert-eller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Synes han hørtes ganske interessert ut jeg.. Kanskje han er sånn at han vil ta initativet og får litt noia når det er du som tar kontakt? Kjenner mange gutter som tenker sånn, desverre.. Tror at jenta er gifteklar fordi de tar kontakt, sier noe pent e.l

Hadde nå uansett tolket det positivt at han tok kontakt.. Dessuten har jeg hørt at om en selv liker noen veldig godt er det sjelden at disse følelsene ikke speiles i det hele tatt?

Lykke til!

Gjest jenta26

Synes han hørtes ganske interessert ut jeg.. Kanskje han er sånn at han vil ta initativet og får litt noia når det er du som tar kontakt? Kjenner mange gutter som tenker sånn, desverre.. Tror at jenta er gifteklar fordi de tar kontakt, sier noe pent e.l

Hadde nå uansett tolket det positivt at han tok kontakt.. Dessuten har jeg hørt at om en selv liker noen veldig godt er det sjelden at disse følelsene ikke speiles i det hele tatt?

Lykke til!

Takk for raskt svar. Følte at han var interesert første kvelden jeg traff han. Vi snakket som om vi skulle ha kjent hverandre lenge, lo og hadde det morsomt.

2. gangen vi møttes virket han litt nervøs. Det var da jeg tok opp temaet at jeg var betatt av ham og at jeg ville bli bedre kjent. Jeg følte at jeg skremte han vekk da......at han ikke vil binde seg. Tror faktisk ikke han har hatt noen forhold de siste 4 årene, hvertfall ikke noen langvarige.

Så han har ikke avvist meg selv om han har sagt nei til å møte meg i går og i dag? Jeg skal liksom på byn i kveld jeg og, så hvorfor vil han ikke møte meg da? der er bestekompisen som kommer på besøk, så kanskje de har mye å snakke om?

Hva gjør jeg nå da for ikke å virke desperat, og for å få han interesert?

Jeg har nettopp vært (er?) i et 5 år langt forhold, så jeg har glemt litt av sjekketriksene........

Gjest jenta26

Lykke til!

Takk for raskt svar. Følte at han var interesert første kvelden jeg traff han. Vi snakket som om vi skulle ha kjent hverandre lenge, lo og hadde det morsomt.

2. gangen vi møttes virket han litt nervøs. Det var da jeg tok opp temaet at jeg var betatt av ham og at jeg ville bli bedre kjent. Jeg følte at jeg skremte han vekk da......at han ikke vil binde seg. Tror faktisk ikke han har hatt noen forhold de siste 4 årene, hvertfall ikke noen langvarige.

Så han har ikke avvist meg selv om han har sagt nei til å møte meg i går og i dag? Jeg skal liksom på byn i kveld jeg og, så hvorfor vil han ikke møte meg da? der er bestekompisen som kommer på besøk, så kanskje de har mye å snakke om?

Hva gjør jeg nå da for ikke å virke desperat, og for å få han interesert?

Jeg har nettopp vært (er?) i et 5 år langt forhold, så jeg har glemt litt av sjekketriksene........

Gjest jenta26

Han er interessert.

Han er ikke deperat.

Du virker litt desperat.

Takk for raskt svar!:)

Så det at han avviser meg i går og i dag trenger ikke bety noe? Det er jo 2 uker siden sist vi traff hverandre så hvor lenge skal jeg vente?

Han skriver ikke mld til meg først lengre (men så har jeg ikke ventet mer enn 4 dager), men svarer alltid når jeg skriver. Og han inviterte meg jo bort for 2 dager siden, men da orket ikke jeg.

Jeg følte at han var interesert ved første møtet. Men at jeg skremte ham da jeg fortalte om mine føleleser for ham.

Så hva gjør jeg nå for ikke å skremme ham mer, eller for å få han interesert igjen hvis jeg allerede har skremt ham?

Jeg har nettopp vært sammen men en i 4,5 år, vært samboer i 1,5 år. Jeg flyttet hjem en uke før jul, så det er jo ikke helt over enna.....dette vet han jeg nettopp møtte. Kanskje det kan ha skremt ham???

Uansett: Bør jeg legge meg helt bakpå og vente på at han tar kontakt igjen, eller kan jeg ta kontakt? Hvor lenge skal jeg vente? 1 uke?

Annonse

Gjest QuePasta

Så det at han avviser meg i går og i dag trenger ikke bety noe? Det er jo 2 uker siden sist vi traff hverandre så hvor lenge skal jeg vente?

Han skriver ikke mld til meg først lengre (men så har jeg ikke ventet mer enn 4 dager), men svarer alltid når jeg skriver. Og han inviterte meg jo bort for 2 dager siden, men da orket ikke jeg.

Jeg følte at han var interesert ved første møtet. Men at jeg skremte ham da jeg fortalte om mine føleleser for ham.

Så hva gjør jeg nå for ikke å skremme ham mer, eller for å få han interesert igjen hvis jeg allerede har skremt ham?

Jeg har nettopp vært sammen men en i 4,5 år, vært samboer i 1,5 år. Jeg flyttet hjem en uke før jul, så det er jo ikke helt over enna.....dette vet han jeg nettopp møtte. Kanskje det kan ha skremt ham???

Uansett: Bør jeg legge meg helt bakpå og vente på at han tar kontakt igjen, eller kan jeg ta kontakt? Hvor lenge skal jeg vente? 1 uke?

"Jeg har nettopp vært sammen men en i 4,5 år, vært samboer i 1,5 år. Jeg flyttet hjem en uke før jul, så det er jo ikke helt over enna.....dette vet han jeg nettopp møtte. Kanskje det kan ha skremt ham???"

Oi! Hadde jeg vært virkelig interessert i deg, så hadde hvertfall jeg blitt skremt! Han kan fort være redd for å bli brukt som "hjelpemiddel" for at du skal komme over forrige mann.

Det kan ta mange år å komme over et samlivsbrudd, så jeg hadde vært ganske så skeptisk etter 1 uke...

"Jeg har nettopp vært sammen men en i 4,5 år, vært samboer i 1,5 år. Jeg flyttet hjem en uke før jul, så det er jo ikke helt over enna.....dette vet han jeg nettopp møtte. Kanskje det kan ha skremt ham???"

Oi! Hadde jeg vært virkelig interessert i deg, så hadde hvertfall jeg blitt skremt! Han kan fort være redd for å bli brukt som "hjelpemiddel" for at du skal komme over forrige mann.

Det kan ta mange år å komme over et samlivsbrudd, så jeg hadde vært ganske så skeptisk etter 1 uke...

Det er jeg som velger å gå ut av forholdet. Jeg har lenge visst at han ikke var "den rette". Jeg har i 4 år tenkt på han som nå tok kontakt med meg igjen...... så hadde du da vært like skeptisk? Jeg har alltid sagt til meg selv at dersom jeg fikk en ny sjanse så ville jeg ta imot den.... jeg har alltid angret på det valget jeg tok for 4 år siden da jeg valgte og fortsette med ham jeg var sammen med istedenfor å satse på det nye!

Gjest QuePasta

Det er jeg som velger å gå ut av forholdet. Jeg har lenge visst at han ikke var "den rette". Jeg har i 4 år tenkt på han som nå tok kontakt med meg igjen...... så hadde du da vært like skeptisk? Jeg har alltid sagt til meg selv at dersom jeg fikk en ny sjanse så ville jeg ta imot den.... jeg har alltid angret på det valget jeg tok for 4 år siden da jeg valgte og fortsette med ham jeg var sammen med istedenfor å satse på det nye!

Ja, helt klart.

For det første vet jo ikke han noe av dette.

Samtidig er det jo også ofte slik at den som har gjort det slutt i et forhold, er 1000% prosent sikker på at det var riktig de første ukene. Men så kommer tvilen. For den "nye" er faren veldig stor for å bli brent, så det er ikke rart om han er litt avventende.

1. Jeg har ikke røntgenbriller eller krystallkule.

2. Du hører fremdeles desperat ut.

3. Hvis det var meg, hadde jeg selvsagt ikke ringt i det hele tatt. Men du er ikke meg. Gjør det du selv syns er best.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...