Gjest blitt sjalu? Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Det ble slutt mellom meg og min ekskjæreste for noen mnd siden. Hadde vært sammen i nesten 4 år. Det ble slutt pga at jeg syntes at en annen jente ble en litt for stor del av livet hans. Han gjorde det slutt fordi han følte at jeg kom med urimelige og "parnoide" beskyldninger om han og den nye venninden hans. Han orket ikke mer av min sjalusi som ikke hadde noen forankring i virkeligheten, som han sa. Etter at det ble slutt, gikk det fire dager før han var blitt sammen med den nye jenten. Spørsmålet mitt er om dere tror jeg fra nå av vil få et sjalusiproblem i evt nye forhold. Tror aldri jeg har følt noe sjalusi før de siste ukene av forholdet vårt. Men er redd for at sjalusien er kommet for å bli nå. Jeg fikk jo tross alt rett i mine fæle mistanker. Rett nok bedrog han meg ikke mens vi var i et forhold. Men mine mistanker slo dessverre til, og jeg er redd jeg vil få problemmer med å slå vekk evt framtidige sjalusitanker som "bare oppspinn" Er så redd for at jeg vil skremme vekk framtidige kjerester, pga at jeg har store sår. Eller tror dere at sårene leges, og at jeg igjen vil kunne gi stor frihet i et forhold. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/87950-om-sjalusi-og-vellykkede-forhold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scroll Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 hei:) de sier tiden leger alle sår, men ikke vet jeg om det virkelig er sånn.. når en blir såret sånn som de, en annen kvinne trur jeg (men bare mine tanker )at jeg hadde hatt litt problemer med og glømme d!...å fire år er en stund! den beste medisinen er å finne seg en ny, som forstår hvordan du har det, en som får deg til å føle deg spesiell:) lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/87950-om-sjalusi-og-vellykkede-forhold/#findComment-483734 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.