Gå til innhold

Ingen bivirkninger, + Til Margreth

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på 5.spraydag, og har INGEN BIVIRKNINGER! Er det fordi jeg gjør det feil, er det fordi det har gått for kort tid til at jeg kan kjenne noen bivirkninger, eller er jeg bare så innmari heldig at jeg bare skal ti stille og aldri ta opp temaet mer...?

På arket som medfølger sprayen så sto det liksom bare ramset opp hundreogørten vanlige bivirkninger + at jeg har lest her, så jeg hadde ventet at jeg skulle være kjemperar og full av mystiske greier på denne tiden...

Og er det noen som vet hvordan det går med Margreth??

Tror det er lenge siden jeg har sett noen innlegg her, kanskje hun er på gravidforum?

Håper alle har en god helg! Jeg er hvertfall smekkfull av optimisme og pågangsmot for tiden, og håper at det hjelper langt på vei i dette vårt første ivf-forsøk....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87989-ingen-bivirkninger-til-margreth/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei cizz

jeg hadde ingen bivirkninger av spray eller sprøyter heller, og det gikk bra. Tror nok det er lurt å droppe å lese alle bivirkningene, det blir som når du leser i en legebok, da har man synptomer på omtrent ALLE sykdommene i boka :)

lykke til!

mvh Fane

hei cizz

jeg hadde ingen bivirkninger av spray eller sprøyter heller, og det gikk bra. Tror nok det er lurt å droppe å lese alle bivirkningene, det blir som når du leser i en legebok, da har man synptomer på omtrent ALLE sykdommene i boka :)

lykke til!

mvh Fane

Jeg har "bare" gjort et forsøk , men jeg merket ikke noen bivirkninger når jeg tok sprøyter eller nesespray..........

Jeg leste også om alle bivirkninger som kunne være mulige å få......å tenkte oj dette blir tøff om man skal drabbes av alt dette??!

Jeg merket ikke noe i det hele tatt. Vi får vel være glade å ha vært så heldig kanskje......... det er jo nok prøver og vansker man skal gjennom.........

Lykke til. Vi skal igang med neste forsøk i januar/februar og jeg har nå kontaktet akupunktør i tillegg!

Gjest Dipsey

Hei!

Har to forsøk bak meg. Første forsøk reagerte jeg voldsomt på sprayen og hormonene. Andre gangen reagerte jeg ikke på samme måten i det hele tatt.

Fordi om det står ramset opp en hel masse bivirkninger, så er ikke disse fasiten på hvordan man skal reagere. Det er bare skrevet ned som et vedlegg på hva tusenvis av kvinner har opplevd under medisineringen og så oppsumert under mulige bivirkninger..

klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...