Gå til innhold

Hvorfor lyve om sms ? Hva gjør jeg ?

Anbefalte innlegg

Fortell ham rett ut at han lyver -og at du vet det. Fortell han at han sikkert også hadde lest sms'en i samme situasjon. - for du hadde jo rett, ikke sant?

Fortell han at han kan mene det han vil om deg, fortell han at du ikke vil bo sammen med en som lyver. Hadde du følt deg trygg, hadde du heller aldri funnet på å snoke. Fortell han at det til og med syns rundt munnen hans når han lyver.

Du har i grunnen ikke så mye å tape på å fortelle at du vet :-)

Fortsetter under...

Tror ikke min mann gjør det heller, men så har han heller aldri hatt grunn til å mistenke meg for noe. Ikke hadde jeg det for han heller, men oppdaget det ved en ren tilfeldighet. Når jeg konfronterte han med det nesktet han og sa at denne meldingen måtte være en feil (fra Telenor eller noe???) Så dum er jeg ikke. HAN tilstod til slutt, og det værste var jo at han løy om det i mange dager, og ble kjempe sint fordi jeg ikke trodde ham.

Jeg syntes du skal fortsette å ha full tillitt til din mann. Men hva skal de som ikke har det gjøre? Og ikke si:"Snakke sammen", for det prøver nok de fleste først. Jeg føler faktisk at jeg har krav på sannheten, og når ikke mannen min gir meg den, JA så finner jeg det ut selv. Og SÅ kan jeg finne ut hva jeg vil gjøre med løgnen.

Helt enig - det er DITT valg om du vil bo sammen med en løgner eller ikke.

Enig !

Det finnes så ABSOLUTT *INGEN* unnskyldning for å sjekke andres telefoner for SMS'er. !

Uansett. Vi har et personvern i dette landet, og selv om SMS'er ikke innbefattes av dette, er det nærliggende å tro at det IKKE vil holde juridisk. I slike tilfeller vil nok SMS falle under en hjemmel i Postloven (omfatter IKKE bare postverket) og EUs direktiv 97/67/EF.

Men bortsett fra det juridiske: Har man mistanker om at typen/ektefellen er utro, er det moralsk forkastelig å lese sms'er, åpne brev, sette opp skjult videokamera etc.

Har man mistanker, så må man finne andre løsninger enn slikt.

"Har man mistanker, så må man finne andre løsninger enn slikt. "

kom med forslag til stakkaren da?

Privatdetektiv er kanskje bedre? :-)

Enig !

Det finnes så ABSOLUTT *INGEN* unnskyldning for å sjekke andres telefoner for SMS'er. !

Uansett. Vi har et personvern i dette landet, og selv om SMS'er ikke innbefattes av dette, er det nærliggende å tro at det IKKE vil holde juridisk. I slike tilfeller vil nok SMS falle under en hjemmel i Postloven (omfatter IKKE bare postverket) og EUs direktiv 97/67/EF.

Men bortsett fra det juridiske: Har man mistanker om at typen/ektefellen er utro, er det moralsk forkastelig å lese sms'er, åpne brev, sette opp skjult videokamera etc.

Har man mistanker, så må man finne andre løsninger enn slikt.

Helt uenig! Hvorfor i all verden denne sykelig vernet om mobilen? Hva med mail oginternett? Sjekker dere felles mail? Eller logg på maksinen, er det lov?

Syns det der med vern om sms og tillitsbrudd osv er viss vass. Føler man det så sterkt så har man noe å skjule. Man deler jo ALT ellers, de inderste tanker, økonomi, bankkonot, felles barn, store lån, andre viktige ting og så er plutselig SMS og mobiltelefonen OFF LIMIT? Det hører ikke sammen!! Hvis min type absolutt ikke kunne tillate at jeg så eller tok i hans mobil ville jeg fått hetta. Han og jeg har ikke noe og skjule og vi får ikke panikk dersom den andre ser på telefoen. Det kommer jo ofte kødde meldinger og vitser og da ser vi på de. Gjør meg INGENTING, med mindre jeg hadde dårlig samvittighet for noe.

Jeg føler med deg med hovedinnlegget og ville helt klart konfrontert ham med det. Du må bare si at du ikke klarte å la vær, at du hadde en veldig dårlig følelse som viste seg å stemme. Og kona til kompisen, fy faen så utrolig råttent. FÅ svarene på bordet med en gang, et hån mot deg og forsøket deres om å få et forhold til å fungere. Kanskje du skal tipse kompisen? Så kan han følge med konen litt.

Få vondt i magen av slikt og jeg hadde sett på telefonen dersom jeg hadde en mistanke om utroskap. Hva er værst? Er det å snike på telefonen plutselig værre enn å være utro? Nei skjerp dere folkens, ikke påstå at dere hadde latt VÆRE å se på den telefonen hvis du var sikker på at din elskede var utro??! Aldri i livet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...