Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! 4.jan

Jeg bruker trionetta, og har uheldigvis tatt feil type piller. 27 og 28 des. tok jeg hvite piller, selv om det skulle være brune. For åtte dager siden, dvs 29 des. fant jeg ut at det var feil, og tok de to brune pillene jeg skulle ha tatt de to dagene før, og fortsatte på brune og fulgte gammelt mønster.

Jeg tok altså 3 brune på en dag + to hvite de to dagene i forveien som jeg ikke skulle ha tatt, i følge brettet. Dette er nå 8 dager siden, og jeg har fått mensen i dag, selv om jeg ikke venter den før om 5 dager. Kan jeg fortsette på brettet som vanlig, eller skal jeg begynne på nytt brett eller hva?

I tillegg så har jeg i det siste vært veldig tørr, selv om jeg er kåt på kjæresten min. Hva kan det være?

Og, siste spørsmål: I det siste har jeg fått rare, røde prikker på brystene. Det er som kviser, men underhden. Det blir små, avgrensede blødninger under huden,så det ser ut som røde prikker med diameter på kanskje 1,5 - 2 cm.

Jeg er 19, har gått på trionetta siden oktober.

Tusen takk!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88051-ymse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...