Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker barn, men etter samleie renner sæden ut. Vet noen hva dette kan skyldes? Hva kan gjøres?

Skrevet

Hvor skulle den ellers ta veien? Det blir nok noen igjen som tar en svømmetur.

Gjest Mambasole
Skrevet

Stå på hodet ?

eller

Med trente skjedemuskler kan du holde på den og slippe den ut når det passer. F.eks i toalettet.

Skrevet

Legg deg med en pute el noe annet under stumpen... Men den skal ut...

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Sæd er tiksotropisk, den blir langsomt flytende og slipper soldatene løs. Proteinene strørkner noen grader over kroppstemperatur, det vet de som vasker den av med for varmt vann, den blir reine limet.

Skrevet

Stå på hodet ?

eller

Med trente skjedemuskler kan du holde på den og slippe den ut når det passer. F.eks i toalettet.

Seriøst, er det vanlig å klare å knipe igjen så ikke sæden renner ut? HÆ?

Gjest anonym akkurat nå
Skrevet

Seriøst, er det vanlig å klare å knipe igjen så ikke sæden renner ut? HÆ?

Min renner ikke ut før jeg går på do og jeg har aldri tatt en knipeøvelse i hele mitt liv.

Skrevet

Min renner ikke ut før jeg går på do og jeg har aldri tatt en knipeøvelse i hele mitt liv.

Løper du rett på do da eller?

Skrevet

Det kommer kanskje an på mengden som er sprøytet inn også. Du er sikkert sammen med en sånn som siver ut en halv ml sæd eller noe.

JEG, derimot. *glise*

Gjest Persille
Skrevet

Jeg presser den ut etterpå, vil ikke at det skal renne i lang tid, men jaggu meg ble jeg gravid likevel....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...