Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på hvem dte var på siden her som hadde tlf nr til en bra akupunktør i Heggedal?

Har eg. time på Frøyaklinikken i Oslo , men har funnit ut at det blir dyrt å dra in til Oslo i tillegg til alle legebesøk der også.....

Takknemlig for raskt svar.....husker at jeg har lest en innsendere som fortalte om en person i Heggedal.

Ellers er vi 100% redo for neste forsøk! Skal tillegen på torsdag og diskutere hva/når som skal skje videre. Har jo 2 forsøk igjen i Gøteborg.

Er det noen annen her som har gjort sine IVF på Carlanderska i Gøteborg? Erfaringer?

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har ikke tlf nr hans lenger, men han heter Alf Andreassen, og er homeopat/akupunktør. Både han og kona er utdannet homeopater. Regner med det er han du sikter til. Han har vært mye brukt av barnløse, både kvinner og menn.

Hilsen

Hei.

Jeg har ikke tlf nr hans lenger, men han heter Alf Andreassen, og er homeopat/akupunktør. Både han og kona er utdannet homeopater. Regner med det er han du sikter til. Han har vært mye brukt av barnløse, både kvinner og menn.

Hilsen

Tusen takk, da skal jeg ringe han i morgen.

Ha en fin uke!

Hilsen

Jeg har vært på Carlanderska og ble gravid ved første forsøk :o).

De bar kjempehyggelige der og jeg kunne ringe når jeg ville og følte aldri at jeg maste.

Men det er noen år siden da.

Hei Dorthe!

Jeg har samme oppfatning ved vårt 1 forsøk på Carlanderska.De var supersnille og imøtekommende. Vi følte oss virkelig som mennekser og ikke bare et nr. Men dessverre er jeg skikkelig missførnøyd med legen i Norge som samarbeider med dem. Jeg vurderer starkt å bytte lege........

Den legen som jeg har hatt er otrolig nonchalant og alltid superstressa, føler at hvis vi stilte spørsmål så såg hun på oss som uvitende? Men hvordan skal en kunne vite ting som en aldrig har opplevt tidligere......., hver gang jeg var der spurte hun om dette var vårt 1. forsøk og hvor lenge vi hadde vært "barnløse" etc...hun kan aldrig ha sjekket journalen føre jeg kom dit. Hun var veldig upersonlig og vi følte oss bare dumme....vi fikk ikke noen særlig informasjon = alt jeg har fått vite har jeg funnet på nettet og den ene brosjyren jeg fikk hos legen.Jeg vurderte en stund å avbryte hele processen , men tok mot til meg og ringte til Carlanderska og "klagte" og ble oppringt av klinikk sjefen selv. Han skjønte problemet. Legen er sikkert faglig sett veldig dyktig, men man må ha litt "peiling" på hovrdan man møter sine kunder også. Jeg hadde kunnet fortelle mye mer som er helt utrolig, men da hadde det blitt en novell!

Jeg skal inn til legen nå på torsdag, hvis jeg føler at det ikke fungerer så

MÅ jeg bare bytte lege. Orker ikke en til runde med den damen.

Håper at ikke noen tar ille opp med mitt følelse utspill.....måtte bare få det ut!

Ønsker bare at ikke noen andre skal behøve oppleve det samme.

God kveld!

Hilsen

Hei Dorthe!

Jeg har samme oppfatning ved vårt 1 forsøk på Carlanderska.De var supersnille og imøtekommende. Vi følte oss virkelig som mennekser og ikke bare et nr. Men dessverre er jeg skikkelig missførnøyd med legen i Norge som samarbeider med dem. Jeg vurderer starkt å bytte lege........

Den legen som jeg har hatt er otrolig nonchalant og alltid superstressa, føler at hvis vi stilte spørsmål så såg hun på oss som uvitende? Men hvordan skal en kunne vite ting som en aldrig har opplevt tidligere......., hver gang jeg var der spurte hun om dette var vårt 1. forsøk og hvor lenge vi hadde vært "barnløse" etc...hun kan aldrig ha sjekket journalen føre jeg kom dit. Hun var veldig upersonlig og vi følte oss bare dumme....vi fikk ikke noen særlig informasjon = alt jeg har fått vite har jeg funnet på nettet og den ene brosjyren jeg fikk hos legen.Jeg vurderte en stund å avbryte hele processen , men tok mot til meg og ringte til Carlanderska og "klagte" og ble oppringt av klinikk sjefen selv. Han skjønte problemet. Legen er sikkert faglig sett veldig dyktig, men man må ha litt "peiling" på hovrdan man møter sine kunder også. Jeg hadde kunnet fortelle mye mer som er helt utrolig, men da hadde det blitt en novell!

Jeg skal inn til legen nå på torsdag, hvis jeg føler at det ikke fungerer så

MÅ jeg bare bytte lege. Orker ikke en til runde med den damen.

Håper at ikke noen tar ille opp med mitt følelse utspill.....måtte bare få det ut!

Ønsker bare at ikke noen andre skal behøve oppleve det samme.

God kveld!

Hilsen

Nå er det 7 år siden jeg ble gravid og da måtte vi dra til Gøteborg hver gang for det var ingen lege som samarbeidet med dem her. Så det ble mange turer. Vi kjørte bil om natten med de to andre i baksetet som var så store at de visste hva vi skulle. Men de kam seg jo på Liseberg noen ganger :o). Lokkemiddel!!!!!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...