Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Kjære venn!

Det blir nok svært lite fra "mislykket" på en stund. Kanskje litt fra "SiedDuDet", "DetSierDu" eller "DetDuSier". Vi får se.

Men ærlig talt: DOL er som oftest svært kjedelig.

Vennlig hilsen

Jeg syns du gjentar deg sjøl endel (messe=monton tale).

Hva med å finne andre emner, eller bytte nick og spille gal vitenskapsmann eller satanist ?

Fortsetter under...

Gjest mislykket

Jeg syns du gjentar deg sjøl endel (messe=monton tale).

Hva med å finne andre emner, eller bytte nick og spille gal vitenskapsmann eller satanist ?

Gode venn!

Jeg synes du skal få ha den rollen i fred. Jeg er ikke noen plagiatør.

Vennlig hilsen

Gjest mislykket

Ikke kall meg gode venn.

Ikke gi meg klemmer

Ikke be for meg

Ikke råd meg med hensyn til min psykiske helse....

Uten at jeg ber om det.

Kjære deg!

Jeg forstår at dette er leit for deg. Og jeg skal ikke lenger skrive at jeg er alvorlig bekymret for deg.

Beklager!

Kjærlig hilsen

Ulv I Faarikaal

Kjære deg!

Jeg forstår at dette er leit for deg. Og jeg skal ikke lenger skrive at jeg er alvorlig bekymret for deg.

Beklager!

Kjærlig hilsen

Du bør heller tenke på deg selv, jeg er bekymret for din psykiske helse. Mulig er hjernen din markspist.

Enkel test: lys inn i ene øret, hvis det lyser ut av det andre, bør du oppsøke et etterisoleringsfirma og få sprøyta inn mer isolasjon. Slik at du kan bli bedre isolert.

Gjest DetSierDu

Du bør heller tenke på deg selv, jeg er bekymret for din psykiske helse. Mulig er hjernen din markspist.

Enkel test: lys inn i ene øret, hvis det lyser ut av det andre, bør du oppsøke et etterisoleringsfirma og få sprøyta inn mer isolasjon. Slik at du kan bli bedre isolert.

Kjære deg!

Av hensyn til deg, skal jeg forbigå også dette forsøket ditt på å uttale deg i stillhet.

Kjærlig hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...