Gå til innhold

Dårlig sexlyst av p-piller (trionetta)

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Er så plaget med dårlig sexlyst med disse p-pillene jeg går på. (trionetta 21) Noen som vet noe godt alternativ, hva jeg kan gjøre? Er kjempefornøyd med p-pillen ellers, og vil helst ikke kvitte meg med den om jeg ikke MÅ... finnes det andre p-piller som kanskje ikke har den effekten?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88133-d%C3%A5rlig-sexlyst-av-p-piller-trionetta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miss Understood

Hei!

Har selv gått på Trionetta i halv annen måned ca. Foreløpig har jeg ikke merket noe til nedsatt lyst, men er litt bekymret for denne bivirkningen. Kan jeg få spørre hvor lenge du gikk på pillene før du merket dette?

Ellers så finnes det nå et nytt prevensjonsmiddel, P-ringen. Du kan lese mer her: http://www.nuvaring.no

:-)

Gjest ikke undertegnet

Hei!

Har selv gått på Trionetta i halv annen måned ca. Foreløpig har jeg ikke merket noe til nedsatt lyst, men er litt bekymret for denne bivirkningen. Kan jeg få spørre hvor lenge du gikk på pillene før du merket dette?

Ellers så finnes det nå et nytt prevensjonsmiddel, P-ringen. Du kan lese mer her: http://www.nuvaring.no

:-)

Jeg byttet fra trionetta 28 til 21 for noen mnd siden. 28 var helt på rævva, jeg hadde aldri lyst på sex. Denne er litt bedre, men jeg er ikke fornøyd enda. Tok vel en mnd eller to før jeg merket at dette var et problem...Har hørt at man kan prøve Jasmine i stedetfor. Skal snakke med legen min om dette :)

Lykke til du også :)

Garcia1365380446

Jeg byttet fra trionetta 28 til 21 for noen mnd siden. 28 var helt på rævva, jeg hadde aldri lyst på sex. Denne er litt bedre, men jeg er ikke fornøyd enda. Tok vel en mnd eller to før jeg merket at dette var et problem...Har hørt at man kan prøve Jasmine i stedetfor. Skal snakke med legen min om dette :)

Har brukt samme pilla i aarevis og trodde alle var omtrent like, vurderer aa proeve p-stav eller p-ring, noen erfaringer?

Miss Understood

Hei!

Er det noen forskjell på Trionetta 21 og 28? Trodde eneste forskjellen var at 28 har juksepiller i stedet for å være pillefri i en uke som 21 har...? Jeg bruker Trionetta 21, og har som sagt ikke merket noe til bivirkninger enda *bank i bordet*. :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...