Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på cipramil i en måned og nå i helgen hadde jeg sex for første gang denne måneden. Jeg har hatt et form for kjærlighetsforhold til en mann som er mye yngre enn meg, vi har hatt et fantastisk sexliv sammen og jeg pleier å bli vanvittig kåt sammen med ham. Nå var jeg en annen, hadde ingen utholdenhet og følelsen var en annen. Fikk en orgasme i løpet av natta, jeg som alltid har fått mange. Han kommenterte forskjellen selvom han vet ikke noe om pillene og lurte på hva det var med meg. Er det noen som vet om dette går over? Synes det er vanskelig å ta dette opp med legen dersom hun vet så mye om mitt privatliv at jeg er skilt osv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88149-sex-og-cipramil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ingrid26

Jeg vet at det kan være ganske individuelt utfra hvilket SSRI man går på, noen får ikke bivirkninger og andre får, noen får noen få bivirkninger mens andre får mange. Det er også individuelt hvilket SSRI-preparat man "tåler" best. Du skal ikke være redd for å spørre om du kan bytte preparat hvis dette problemet fortsetter, for det er nevnt som en bivirkning av cipramil. Man kan få nedsatt seksuell lyst og det kan ta lenger tid før man når 'klimaks'...

Men dette kan selvfølgelig gå over, hvis ikke, og hvis dette blir et stort problem for deg så ville jeg bedt om å få byttet fra cipramil til et annet SSRI.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88149-sex-og-cipramil/#findComment-481726
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...