Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 19 (snart 20) som ikke har debutert enda. Lurer bare på om det finnes noen gode råd som kan lede meg til sex..

Utseende mitt er bra og jeg liker jenter. Ikke så veldig beskjeden heller, men er ikke så ofte ute på byen. Er det på byen jeg bør prøve meg? Ikke ute etter et forhold, bare et såkalt "one-night stand". :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88185-19-%C3%A5r-og-har-ikke-hatt-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først vil jeg vel bare si at det ikke er uvanlig ikke å ha hatt sex når man er 19:)

På byen er sikkert et alternativ for å finne en sexpartner. Eller fest. Eller noe i den duren:-)

hehe, burde jo skjønt at du kom løpende her ja:-) nesten rat du ikke inviterte ham hjem, tenk for en opplevelse? en skikkelig lamme-kotelett om du kunne forme akkurat som du ville:-)

tigertrollet

hehe, burde jo skjønt at du kom løpende her ja:-) nesten rat du ikke inviterte ham hjem, tenk for en opplevelse? en skikkelig lamme-kotelett om du kunne forme akkurat som du ville:-)

Neida, jeg er da ikke så desperat, klysa. Jeg har det så bra så atte. Men man kan jo gi råd da:-)

Neida, jeg er da ikke så desperat, klysa. Jeg har det så bra så atte. Men man kan jo gi råd da:-)

pokker, og jeg som skulle provosere og greier, tror jeg har tapt meg litt...

neida, veldig fint at du tipser og gir råd, dessverre tror jeg nok at man må finne ut av disse tingene selv... dessuten, en "svenn" som ønsker å miste titelen ved et ONS har missforstått noe, han kommer jo til å få en gedigen nedtur, men pytt pytt...

Annonse

tigertrollet

pokker, og jeg som skulle provosere og greier, tror jeg har tapt meg litt...

neida, veldig fint at du tipser og gir råd, dessverre tror jeg nok at man må finne ut av disse tingene selv... dessuten, en "svenn" som ønsker å miste titelen ved et ONS har missforstått noe, han kommer jo til å få en gedigen nedtur, men pytt pytt...

Neida, du provoserte helt fint du..jeg bare bet ikke på;)

Jo, jeg er nok enig i at å debutere med et ONS er ikke noe jeg ville ha gjort ihvertfall. Men jeg vet ikke om det er forskjellig for dere gutta. Hvis man bare vil "ha det overstått" så..

Men å debutere sammen med noen som man er glad i er mer enn bare et knull. Det ville jeg ha foretrukket -og anbefalt:-)

Selv om det nok blir knotete i starten uansett..

Neida, du provoserte helt fint du..jeg bare bet ikke på;)

Jo, jeg er nok enig i at å debutere med et ONS er ikke noe jeg ville ha gjort ihvertfall. Men jeg vet ikke om det er forskjellig for dere gutta. Hvis man bare vil "ha det overstått" så..

Men å debutere sammen med noen som man er glad i er mer enn bare et knull. Det ville jeg ha foretrukket -og anbefalt:-)

Selv om det nok blir knotete i starten uansett..

Hehe, mulig du har rett i at en bør debutere med noen man er glad i ja.. Får vel ta tida til hjelp da, og håpe på at det dukker opp noen etterhvert.

Nesten litt fælt, tenker på sex så og si hver dag, men får jo ikke gjort noe med det når jeg ikke er sammen med noen.

Kalde tider i vente ja. :) Militæret venter, blir nok ikke noe før om noen år.. hehe, huff.;)

tigertrollet

Hehe, mulig du har rett i at en bør debutere med noen man er glad i ja.. Får vel ta tida til hjelp da, og håpe på at det dukker opp noen etterhvert.

Nesten litt fælt, tenker på sex så og si hver dag, men får jo ikke gjort noe med det når jeg ikke er sammen med noen.

Kalde tider i vente ja. :) Militæret venter, blir nok ikke noe før om noen år.. hehe, huff.;)

At du tenker på sex hver dag tyder vel bare på at du er ytterst normal;)

Og du.. det dukker nok noen opp skal du se slik at det faller seg naturlig med sex:)

du skal se at det blir no på deg før du aner det...

mitt eneste råd til deg i det henseende er at du må slappe av, dersom du stresser med debuten, så blir det bare tull, og det står desperat i panna på deg, og det er ingenting som er mer frastøtende enn det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...