Gå til innhold

Alternativer til barbering av skrittet

Anbefalte innlegg

Gjest mirakelet

Noen som vet om noe som er egnet til hårfjerning i skrittet annet enn barbering? Det begynner jo å stikke igjen etter et halvt døgn, og det er IKKE moro... Kjæresten bor ganske langt unna, så jeg er jo helt pinnsvin innen jeg kommer fram *sukk*

Har prøvd å nappe bort med pinsett, men det tok jo en evighet. Og prøvde noe slags Veet-krem men fikk masse kviser der nede av det.

Huff... På forhånd takk for alle svar...

Klem fra en veldig fortvilet jente :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88205-alternativer-til-barbering-av-skrittet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mirakelet

Jeg skjønner ikke helt....hvorfor skal denne barberingen absolutt skje når du skal være sammen med kjæresten?

K R E V E R han barbering?

Blæ, du har jo misforstått hele problemet. Nei, han krever ikke barbering. Jeg har barbert meg fordi jeg liker det i mange år, og vi har bare vært sammen siden litt før jul. Har egentlig ingenting med ham å gjøre bortsett fra at jeg syns det er usexy at jeg "stikker" når jeg er sammen med ham.

Gjest soundtrack

Blæ, du har jo misforstått hele problemet. Nei, han krever ikke barbering. Jeg har barbert meg fordi jeg liker det i mange år, og vi har bare vært sammen siden litt før jul. Har egentlig ingenting med ham å gjøre bortsett fra at jeg syns det er usexy at jeg "stikker" når jeg er sammen med ham.

Hvis det ikke har noe med han å gjøre, så kan du vel har litt mindre "stikkende" lengde?

Du trenger ikke ha "urskog" for det?

Gjest skjønner deg

Er mange som er fornøyd med Blitz Blank som de blant annet selger på kondomeriet.

Det er en hårfjerningskrem.

Barberingsskum og høvel er dog det beste alternativet spør du meg. God høvel er Mac 3 eller Venus, begge fra Gilette.

sleit med akkurat de samme problemene som deg ja :)

Tips: ikke bruk barberskum! Jeg synes det hørtes fælt ut da jeg hørte om det, men så brukte jeg en mild såpe istedenfor..Da ble det både glatt og smertefritt og pent!:)

Da brukte jeg engangshøvel..

funker best for meg selv om jeg også har mac 3 og venus...

håper det hjelper.

:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...