Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I Tønsberg vet jeg ikke men det er ei i Larvik som har vært endel her inne under navnet hannem. Hvis du søker i gamle innlegg finner du helt sikkert nummeret til henne - jeg husker det ikke nå. Hun driver ikke med akupunktur men reflexologi, men det går jo ut på det samme.

Av egen erfaring vil jeg anbefale henne......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88217-t%C3%B8nsberg/#findComment-482065
Del på andre sider

I Tønsberg vet jeg ikke men det er ei i Larvik som har vært endel her inne under navnet hannem. Hvis du søker i gamle innlegg finner du helt sikkert nummeret til henne - jeg husker det ikke nå. Hun driver ikke med akupunktur men reflexologi, men det går jo ut på det samme.

Vær klar over at denne Hanne i Larvik tar nesten 600 kr pr time!MANGE er MYE billigere!!!!Greit og vite ikke sant?!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88217-t%C3%B8nsberg/#findComment-482160
Del på andre sider

Gjest uvitende enda

Hei!

Lurte på en ting. Forskjellen på reflexologi og akupunktur hva er den? Og får jeg spør hva slags utfall det hadde for dere? Om dere da hadde assistert befruktning.? Bor selv i vestfold og kunne tenkt meg å vite forskjellen i og med at vi skal i gang med første forsøk om ikke så lang tid! Er litt kikker her på dette forum! Er du aktiv selv? Tusen takk for svar!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88217-t%C3%B8nsberg/#findComment-482295
Del på andre sider

Hei!

Lurte på en ting. Forskjellen på reflexologi og akupunktur hva er den? Og får jeg spør hva slags utfall det hadde for dere? Om dere da hadde assistert befruktning.? Bor selv i vestfold og kunne tenkt meg å vite forskjellen i og med at vi skal i gang med første forsøk om ikke så lang tid! Er litt kikker her på dette forum! Er du aktiv selv? Tusen takk for svar!

Med vennlig hilsen

I korte trekk så er vel forskjellen at akupunktur bruker nåler på punktene mens reflexologi bruker trykk med henda eller en slags pinne. Det kan godt være det er andre eller viktigere forskjeller, dette er bare det jeg har oppfattet av det.

Vi var uforklarlig barnløse og hadde tre mislykkede inseminasjoner.

Vi startet med reflexologi veldig kort tid før første forsøk, ble gravide men mistet. Fortsatte med reflexologi og jobbet med livmor, eggstokker, blodsirkulasjon og det som ellers jobbes med mot et forsøk, men jobbet også med en blokkering som jeg hadde fått på grunn av en skade. Ikke noe som jeg var klar over, men noe hun fant i sin undersøkelse. Jeg merket forskjell etterhvert som hun behandlet de gjeldende punktene.

Det andre forsøket ble jeg også gravid, resultatet er bare herlig.

Jeg var veldig aktiv her inne da jeg var midt oppe i det, men er mest på kikkeren nå som jeg har fått barn. Jeg følger nå med for å se hvordan det går med kjentfolk og for ikke å miste forumet helt. Det er en fantastisk samling mennesker her inne og er en utrolig god støtte gjennom prosessen - uansett hvor i den man er. Så jeg har tenkt å bli litt mer aktiv når vi om en stund setter igang med søskenforsøk. Og for å være ærlig..... klarer ikke helt å slutte å kikke - jeg brukte maaaange timer her inne så det sitter godt i kroppen.*s*

Mailadressen min er [email protected] hvis du vil vite mer eller bare si hei. Bare å skrive!

Til loof - jeg har ikke sjekket prisene på lange tider men det hørtes fryktelig mye ut. Godt mulig det er noen som er like gode til rimeligere pris - barn er verd mange penger for oss ufb'ere, men vi måtte også slutte med behandling hos en annen på grunn av prisen. Man skal jo leve i tillegg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88217-t%C3%B8nsberg/#findComment-482516
Del på andre sider

Annonse

Tar 380 av ufb'ere - ihvertfall da jeg gikk hos henne i 2002.

Kan dessuten varmt anbefale Hanne, jeg har tlf.nr. dersom noen ønsker det!

Klem fra

En jeg kjenner via mail som kontaktet Hanne nylig nå, og fikk beskjed om at timesprisen var fast 490 kroner pr time.Dette er bombesikkert!

Så prisene hennes har nok gått opp betraktelig siden du gikk der ja!Dette kan dere bare sjekke opp.

Så jau da, jeg bomma litt på prisen, men timesprisen hennes er tett oppunder 500 kroner iallefall, og det synes jeg fremdeles er _ALTFOR MYE_!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88217-t%C3%B8nsberg/#findComment-483601
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...