Gå til innhold

Kjerringa er så kåt at hu sliter meg ut

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

og ingen av svara neafor gir inntrykk av å ha oppfatta meg på den måten.Riktignok ser det ut te at andor skjønner problemet, og kanskje deler det (?),men heller ikke han er i stand te å peke på brukbare utveier. Så jeg må nok bare fortsette som før.

Du har visst ikke hørt om ordet "Nei",du....?

Noen ganger er det like greit å ikke lage for mye oppstyr av ting. Stå opp og si at du er morratrøtt og ikke i slaget til sex. Rund av med et "...men ikke ta're personlig'a!"

Annonse

Han er da så søt så.

Si meg - hva eksakt gjorde han med deg i drømmen? I og med at han er en dukke, så lurer jeg på om det var trekuken som fascinerte deg? Var det det du tente på?

Forøvrig anbefaler jeg deg å bytte fra blå til røde piller.

Si meg - hva eksakt gjorde han med deg i drømmen? I og med at han er en dukke, så lurer jeg på om det var trekuken som fascinerte deg? Var det det du tente på?

Forøvrig anbefaler jeg deg å bytte fra blå til røde piller.

Jeg har prøvd både de blåe og de røde, og vurderer nå å gå for de gule.

"Aldri i verden om JEG hadde hatt lyst på et knull om morgenen hvis jeg hadde våknet opp med Titten Tei ved siden av meg."

Vel... det er nå din mening, men vi er opp til flere andre her på dol som mener annerledes!

Nok om Titten Tei i denne sammenheng!

Tenner du på titten tei? Snakk om furuskaphomo.

Får flis da ?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...