Gå til innhold

Til de som husker meg: Vi har fått ei lita jente

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

Jeg vet ikke om det er så mange som husker meg lenger jeg...

Jeg vil likevel fortelle dere at jeg ble mamma til ei lita jente 30.12.02 kl 19.25. Fødselen ble igangsatt pga vekststagnasjon og misstanke om dårlig morkake (lite fostervann). Denne gangen ble vi spontant gravide etter et avbrutt søsken forsøk i januar pga fare for overstimulering.

Vi har en ivf-gutt fra før.

Håper mange av dere lykkes framover!

Klem fra

Fortsetter under...

Jaaaa, jeg husker deg veldig godt Margreth! jeg skjønte nok at det var noe på gang for hvis du ser bakover i innleggene her så etterlyste jeg deg den 4/1......

GRATULERER så utrolig mye med den lille jenta!

Jeg ønsker deg og din familie alt godt :-)

P.S. Vi er igang med første forsøk på RK, planlagt sprøytestart er 16/1....

Mange klemmer fra

Annonse

Gratulerer så mye med lillejenta, Margreth!

Jeg sitter her og smiler mens jeg tenker på den korrespondansen vi hadde tidlig i fjor, i forbindelse med eventuelle nye forsøk for din del, og legenes reservasjoner i den forbindelse. Og så gikk alt av seg selv, og nå er du tobarnsmamma. Det er nesten fristende å sitere fra et forgangent idrettsarrangement på Lillehammer; "De sa det ikke lot seg gjøre - så vi gjorde det!"

Gratulerer igjen - og lykke til med din nye tilværelse!

Klem fra

Klart jeg husker deg og alle innleggene der du delte kunskaper og erfaring med oss nybegynnerene for et år siden da jeg startet !

Vi har en fin liten jente nå på 4.8 kg. Håper det går bra med dere alle 4 og at dere kan kose dere masse i 2003.

Hilsen

Klart jeg husker deg. :o)

Gratulerer så mye med veslejenta. Kos deg nå riktig fremover med den lille.

Selv har jeg hoppet over på adopsjonsforumet nå, men følger litt med på hva som skjer på dette forumet ennå.

Hilsen

Hei yogi!

Takk for gratulasjonen.

Jeg ønsker deg lykke til med adopsjonen, håper dere slipper å vente allt for lenge!

Klem fra

Gratulerer så mye!!!

Vi har nå sendt papirene til Colombia, og regner med å bli foreldre i løpet av 2003.

Klem fra (tidligere Why me)

Hei Why me!

Lenge siden sist nå...

Takk for gratulasjonen.

Lykke til videre med adopsjonsprosessen!

Klem fra

Jaaaa, jeg husker deg veldig godt Margreth! jeg skjønte nok at det var noe på gang for hvis du ser bakover i innleggene her så etterlyste jeg deg den 4/1......

GRATULERER så utrolig mye med den lille jenta!

Jeg ønsker deg og din familie alt godt :-)

P.S. Vi er igang med første forsøk på RK, planlagt sprøytestart er 16/1....

Mange klemmer fra

Hei cizz.

Takk for etterlysning og gratulasjon. Jeg har fått med meg at dere har startet forsøk ja. Jeg ønsker dere all mulig lykke til og håper veldig at det ordner seg for dere!

Klem fra

Annonse

Gratulerer så mye med lillejenta, Margreth!

Jeg sitter her og smiler mens jeg tenker på den korrespondansen vi hadde tidlig i fjor, i forbindelse med eventuelle nye forsøk for din del, og legenes reservasjoner i den forbindelse. Og så gikk alt av seg selv, og nå er du tobarnsmamma. Det er nesten fristende å sitere fra et forgangent idrettsarrangement på Lillehammer; "De sa det ikke lot seg gjøre - så vi gjorde det!"

Gratulerer igjen - og lykke til med din nye tilværelse!

Klem fra

Hei agape.

Takk for gratulasjoner i fleng.

Tenk nå er det ikke så allt for lenge til du er i mål du heller!

Lykke til videre i svangerskapet!

Klem fra

Klart jeg husker deg og alle innleggene der du delte kunskaper og erfaring med oss nybegynnerene for et år siden da jeg startet !

Vi har en fin liten jente nå på 4.8 kg. Håper det går bra med dere alle 4 og at dere kan kose dere masse i 2003.

Hilsen

Tusen takk timing Y. Det var jo en hyggelig tilbakemelding. Kos deg videre med jenta de du også.

Vesla mi har passert 3 kg nå, etter at hun var nede på 2,5 kg som minimum. Jeg er kjempestolt.

Klem fra

Kjære Margreth,

Gratulerer så mye med jenta :o)

Husker selvfølgelig deg!!:o)

Kos dere med den lille nye verdensborgeren!

Klem fra

Hei Trollmor.

Takk for gratulasjonen.

Hvordan går det med deg/dere? Det nærmer seg vel for dere også, dersom jeg husker rett?

Klem fra

Hei Venus.

Takk for graulasjonen.

Hvordan går det med dere?

Klem fra

Hei, hei!

Vi har omtrent blitt hyllevarmere her inne, vi...... Setter 7. sprøyte nå i kveld, utrolig spent på UL i morgen - blir det noen egg denne gangen???

Går alt etter planen drar vi til DK mandag el. tirsdag neste uke.

Kryss fingrene for meg, da.

Stor klem fra meg

Hei, hei!

Vi har omtrent blitt hyllevarmere her inne, vi...... Setter 7. sprøyte nå i kveld, utrolig spent på UL i morgen - blir det noen egg denne gangen???

Går alt etter planen drar vi til DK mandag el. tirsdag neste uke.

Kryss fingrene for meg, da.

Stor klem fra meg

Jeg krysser allt jeg har jeg Venus. Håper det ordner seg for dere også!

Klem fra

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...