Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mislykket

Du liker å råde folk til å oppsøke lege og psykolog, skulle vel tro at du rant ned legekontorene med den holdningen, men i såfall hjelper det visst ikke stort.

At du er "sør" , nei det tror ikke jeg heller.

Men du kan vel også bekrefte at du frekventerte Dol tidligere under et annet (fast) nick, eller skal du prøve å inbille oss noe annet.

Du skriver jo også at du er "SierDuDet", så du har ikke akkurat ditt på det tørre når du stadig omtaler andre som paranoide.

Det virker som du bruker det ved minste mulighet til å kunne få feiltolket folk til dette, akkurat som tidligere.

Patetisk !

Kjære venn!

Alle vet at jeg ikke er SDD -- her må du forstå ironi? Men nei, det gjør du jo ikke.

Jeg har ALDRI kalt meg annet enn "mislykket".

Det gjør ikke saken bedre at du lyver her -- påstår at jeg har sagt at jeg er "Ha-vanskelig". Hva med et dementi? Snarest!

Ha en fin helg!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88258-ikke-bra/page/3/#findComment-487559
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zakk Wylde

15

• SierDuDet

7

• Tanya1365380060

4

• KGB Master

2

Kjære venn!

Alle vet at jeg ikke er SDD -- her må du forstå ironi? Men nei, det gjør du jo ikke.

Jeg har ALDRI kalt meg annet enn "mislykket".

Det gjør ikke saken bedre at du lyver her -- påstår at jeg har sagt at jeg er "Ha-vanskelig". Hva med et dementi? Snarest!

Ha en fin helg!

Vennlig hilsen

Det er et resultat av lik skrivemåte og en tendens til å interessere seg for og svare på det samme.

Du har ikke i klartekst bekreftet dette men det skinner mellom, og det ville du sansynligvis gjort om du ikke var ham, for du driver jo og prøver å lede folk til å tro du er andre stadig vekk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88258-ikke-bra/page/3/#findComment-487575
Del på andre sider

Gjest mislykket

Det er et resultat av lik skrivemåte og en tendens til å interessere seg for og svare på det samme.

Du har ikke i klartekst bekreftet dette men det skinner mellom, og det ville du sansynligvis gjort om du ikke var ham, for du driver jo og prøver å lede folk til å tro du er andre stadig vekk.

Kjære venn!

Hva med å innrømme at du tar feil. Først som sist. Du blamerer jo bare deg selv.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88258-ikke-bra/page/3/#findComment-487951
Del på andre sider

Kjære venn!

Hva med å innrømme at du tar feil. Først som sist. Du blamerer jo bare deg selv.

Vennlig hilsen

At det var?

Hvorfor ikke inrømme at jeg har rett.

Det ser ut for at mange her på nettet er enige med meg i det også.

Så du får bare ro det du vil, jeg tror de fleste har dannet seg en mening allerede.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88258-ikke-bra/page/3/#findComment-488020
Del på andre sider

Gjest mislykket

At det var?

Hvorfor ikke inrømme at jeg har rett.

Det ser ut for at mange her på nettet er enige med meg i det også.

Så du får bare ro det du vil, jeg tror de fleste har dannet seg en mening allerede.

Kjære deg!

At ev. flere skulle dele din paranoya og/eller misoppfattelse er vel neppe spesielt mye å bygge din argumentasjon på.

Det er ikke vanskelig å finne likheter i folks måte å skrive på. Eksempelvis ligner dine svært spesielle utspill meget på dem som er signert "SierDuDet". Men det er ingen grunn til å stoppe her. Når det gjelder faglig nivå, synes dine innlegg å ligge på omtrent samme lave nivå som en rekke andre her. Det holder jo å nevne "naiv". Men j e g er ikke så naiv at jeg umiddelbart identifiserer "naiv" med deg. Jeg slår bare fast at dere virker temmelig naive begge to.

Jeg synes ærlig talt at du for det første skal slutte å lyve, dernest at du godt kan akseptere at ikke alle deler dine spesielle meninger.

Hva med å akseptere at det fins flere måter å se en sak på.

Jeg håper du etterhånden forandrer deg, slik at det igjen kan bli koselig her på DOL.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88258-ikke-bra/page/3/#findComment-488052
Del på andre sider

Kjære deg!

At ev. flere skulle dele din paranoya og/eller misoppfattelse er vel neppe spesielt mye å bygge din argumentasjon på.

Det er ikke vanskelig å finne likheter i folks måte å skrive på. Eksempelvis ligner dine svært spesielle utspill meget på dem som er signert "SierDuDet". Men det er ingen grunn til å stoppe her. Når det gjelder faglig nivå, synes dine innlegg å ligge på omtrent samme lave nivå som en rekke andre her. Det holder jo å nevne "naiv". Men j e g er ikke så naiv at jeg umiddelbart identifiserer "naiv" med deg. Jeg slår bare fast at dere virker temmelig naive begge to.

Jeg synes ærlig talt at du for det første skal slutte å lyve, dernest at du godt kan akseptere at ikke alle deler dine spesielle meninger.

Jeg håper du etterhånden forandrer deg, slik at det igjen kan bli koselig her på DOL.

Vennlig hilsen

Jo,takk skal du ha for å bruke så mye tid på å utforme svarene dine til meg.

Når det gjelder mitt faglige nivå, så uttaler du deg om noe du ikke vet. Det er ikke alle her som prøver å være doktor og på død og liv skal svare så faglig som mulig i innleggene. Det får f.eks. jeg gjort nok på jobben. Dette er et forum jeg skriver på for å ha det litt moro, og prøver ikke å være særlig faglig på det meste av det jeg skriver.

Du stempler jo de fleste her på Dol som dumme, og det sier kanskje noe om din faglighet også. Hva gjør du egentlig her da ?

Og hva er det jeg juger om som du sier. Jeg uttaler meg om hvordan jeg ser det, og er ganske sikker på at jeg har rett også, så det sier jo også noe om deg,at du beskylder andre for å juge for å beskytte deg selv.

Hvor mener du egentlig jeg har så spesielle meninger, det er ikke så mange innleggene jeg har skrevet enda, og nesten alle er stilt som spørsmål, eller er lagt inn som en spøk, unntatt de til deg ?

Har du en fast agenda på hvordan du svarer folk som ikke er enig med deg, siden du mener jeg som faktisk nesten ikke har skrevet noen av mine meninger her inne enda, har så spesielle meninger,? De fleste ser ut til å bli kalt paranoide og får beskjed om å oppsøke lege og psykiater så fort de har diskutert litt med deg både under misslykket og Ha-vanskelig m.fl. nick.

Men jeg akseptere at andre ikke har samme mening som meg, og jeg klarer fint å se en sak fra flere sider, ellers hadde dette vært veldigt kjedelig.

Men det ser det ikke ut for at du og Ha-vanskelig aliaset ditt klarer i særlig stor grad.

Jeg ser ikke særlig stor grunn til å rette meg etter din mening om at jeg bør forandre meg her inne.Jeg har ikke tråkket på noen, slik som du ofte gjør. Og jeg kan ikke se at du har rettet deg særlig etter mye etter andres mening at du bør forandre deg, da det er flere som ikke svarer dine innlegg lenger , ref. din diskusjon m/ Sier Du Det m.fl. Om noen skulle ha ansvar for å gjøre det koselig på Dol, så er det deg. Ikke det at jeg bryr meg spesiellt om hva du mener , men det finnes vel noen av de også kanskje ?

Med måten du skriver på hvor du tror du ligger på et så mye høyere faglig nivå enn andre, stadig kommer med spydigheter og forsøker med overvennlighet å være særiøs (se en skrivefeil, nå ler du vel godt ? ), må du ikke tro at du oppnår det du ønsker hvertfall. Det virker som de fleste som har lest noen av dine innlegg ser på deg akkurat som nicket ditt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88258-ikke-bra/page/3/#findComment-488506
Del på andre sider

Annonse

Gjest mislykket

Når det gjelder mitt faglige nivå, så uttaler du deg om noe du ikke vet. Det er ikke alle her som prøver å være doktor og på død og liv skal svare så faglig som mulig i innleggene. Det får f.eks. jeg gjort nok på jobben. Dette er et forum jeg skriver på for å ha det litt moro, og prøver ikke å være særlig faglig på det meste av det jeg skriver.

Du stempler jo de fleste her på Dol som dumme, og det sier kanskje noe om din faglighet også. Hva gjør du egentlig her da ?

Og hva er det jeg juger om som du sier. Jeg uttaler meg om hvordan jeg ser det, og er ganske sikker på at jeg har rett også, så det sier jo også noe om deg,at du beskylder andre for å juge for å beskytte deg selv.

Hvor mener du egentlig jeg har så spesielle meninger, det er ikke så mange innleggene jeg har skrevet enda, og nesten alle er stilt som spørsmål, eller er lagt inn som en spøk, unntatt de til deg ?

Har du en fast agenda på hvordan du svarer folk som ikke er enig med deg, siden du mener jeg som faktisk nesten ikke har skrevet noen av mine meninger her inne enda, har så spesielle meninger,? De fleste ser ut til å bli kalt paranoide og får beskjed om å oppsøke lege og psykiater så fort de har diskutert litt med deg både under misslykket og Ha-vanskelig m.fl. nick.

Men jeg akseptere at andre ikke har samme mening som meg, og jeg klarer fint å se en sak fra flere sider, ellers hadde dette vært veldigt kjedelig.

Men det ser det ikke ut for at du og Ha-vanskelig aliaset ditt klarer i særlig stor grad.

Jeg ser ikke særlig stor grunn til å rette meg etter din mening om at jeg bør forandre meg her inne.Jeg har ikke tråkket på noen, slik som du ofte gjør. Og jeg kan ikke se at du har rettet deg særlig etter mye etter andres mening at du bør forandre deg, da det er flere som ikke svarer dine innlegg lenger , ref. din diskusjon m/ Sier Du Det m.fl. Om noen skulle ha ansvar for å gjøre det koselig på Dol, så er det deg. Ikke det at jeg bryr meg spesiellt om hva du mener , men det finnes vel noen av de også kanskje ?

Med måten du skriver på hvor du tror du ligger på et så mye høyere faglig nivå enn andre, stadig kommer med spydigheter og forsøker med overvennlighet å være særiøs (se en skrivefeil, nå ler du vel godt ? ), må du ikke tro at du oppnår det du ønsker hvertfall. Det virker som de fleste som har lest noen av dine innlegg ser på deg akkurat som nicket ditt.

Kjære venn!

Jeg har ikke stemplet noen her på DOL som dumme. Jeg har dog påpekt en del logiske brister i div. utsagn. Det er mulig at du/SDD er overrepresentert når det gjelder å komme med mer eller mindre tvilsomme utsagn. Det kan imidlertid ikke brukes som noen indikator på at du/SDD (eller noen andre) skulle være "dumme".

Med andre ord: dette er fri fantasi fra din side.

Jeg skiller mellom person og sak, og uttaler meg kun om den "implisitte forfatter", ikek den reelle forfatter av innleggene.

Jeg vil be deg om å forsøke å forstå dette.

Kjærlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88258-ikke-bra/page/3/#findComment-488562
Del på andre sider

Gjest mislykket

Du er ikke så rent lite frekk i dette innlegget. Beskylde meg for å mene at personer som skriver her er dumme; det er så usakklig som det kan bli.

Og litt tragisk mht. tid. Spesielt dersom det skulle vise seg at du ikke er dum.

Da er det ikke unnskyldning for det du driver på med.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88258-ikke-bra/page/3/#findComment-488594
Del på andre sider

Gjest mislykket

Ingen på DOL virker dum. Kanskje med ett unntak.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88258-ikke-bra/page/3/#findComment-488596
Del på andre sider

Ingen på DOL virker dum. Kanskje med ett unntak.

Vennlig hilsen

Nei mislykket, nå syntes jeg du skuffer. Jeg hadde ventet en bedre debatt enn dette, men du motsier deg selv så mye og kommer med uttalelser som ikke stemmer, det er jo bare å lese noen av dine tidligere innlegg for å finne ut av det.

Faktisk syntes jeg du med de siste innleggene har sunket ned på et så lavt nivå,at jeg vet ikke om det er verdt å diskutere særlig mer med deg.

Du går jo vekk fra fakta og nekter på ting du selv har skrevet tidligere.

Du skriver f.eks:

" Når det gjelder faglig nivå, synes dine innlegg å ligge på omtrent samme lave nivå som en rekke andre her. Det holder jo å nevne "naiv". "Men j e g er ikke så naiv at jeg umiddelbart identifiserer "naiv" med deg. Jeg slår bare fast at dere virker temmelig naive begge to."

Dette er indirekte å kalle folk dumme, og ikke bare meg. Det skjønner alle som har litt mellom hode, selv om du muligens prøver å si noe annet nå, fordi du ser hvor dårlig dette ser ut for deg.

Det hjelper ike særlig med gode venn og vennlig hilsen når du diskuterer og er uenige med noen. Det ser bare patetisk ut når du i samme innleggene etter beste evne forsøker å fornærme den du diskuterer med

Går ut fra at du ler godt av deg selv også nå. Du som har det så moro med skrivefeil.

Men jeg må gjenta at jeg faktisk hadde ventet en bedre diskusjon på et mer interessant nivå med deg, men det hjelper ikke med fine ord og flott formulering når innholdet ikke er verdt de kb det opptar. Det er fullt av faktafeil og bare tull, og knapt verdt å svare på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88258-ikke-bra/page/3/#findComment-488916
Del på andre sider

Gjest mislykket

Nei mislykket, nå syntes jeg du skuffer. Jeg hadde ventet en bedre debatt enn dette, men du motsier deg selv så mye og kommer med uttalelser som ikke stemmer, det er jo bare å lese noen av dine tidligere innlegg for å finne ut av det.

Faktisk syntes jeg du med de siste innleggene har sunket ned på et så lavt nivå,at jeg vet ikke om det er verdt å diskutere særlig mer med deg.

Du går jo vekk fra fakta og nekter på ting du selv har skrevet tidligere.

Du skriver f.eks:

" Når det gjelder faglig nivå, synes dine innlegg å ligge på omtrent samme lave nivå som en rekke andre her. Det holder jo å nevne "naiv". "Men j e g er ikke så naiv at jeg umiddelbart identifiserer "naiv" med deg. Jeg slår bare fast at dere virker temmelig naive begge to."

Dette er indirekte å kalle folk dumme, og ikke bare meg. Det skjønner alle som har litt mellom hode, selv om du muligens prøver å si noe annet nå, fordi du ser hvor dårlig dette ser ut for deg.

Det hjelper ike særlig med gode venn og vennlig hilsen når du diskuterer og er uenige med noen. Det ser bare patetisk ut når du i samme innleggene etter beste evne forsøker å fornærme den du diskuterer med

Går ut fra at du ler godt av deg selv også nå. Du som har det så moro med skrivefeil.

Men jeg må gjenta at jeg faktisk hadde ventet en bedre diskusjon på et mer interessant nivå med deg, men det hjelper ikke med fine ord og flott formulering når innholdet ikke er verdt de kb det opptar. Det er fullt av faktafeil og bare tull, og knapt verdt å svare på.

Gode venn!

Du tar feil. Så enkelt er det. Klarer du ikke å skille person fra sak, eller reell forfatter fra implisitt forfatter, så mangelr du rett og slett grunnleggende forutsetninger til å samtale med deg.

Det er kanskje like gerit? :)

Enhver som er i stand til å tolke en tekst, vil kunne se at ikke noe av det du påstår medfører riktighet. Jeg antar at du ikke vet bedre, og ser derfor ingen grunn til å ta til motmæle.

Injuirerende kraft har du jo heller ikke.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88258-ikke-bra/page/3/#findComment-489250
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Kjære deg!

Vennlig hilsen

Jeg anser ikke mislykket for seriøs, og leser VELDIG få innlegg med dette nicket. I innleggene betraktes andre innleggere som mentale undermålere som trenger behandling og hjelp for sine påståtte psykiske, seksulle og depressive problemer. Det er ikke morsomt lenger. Finn på noe nytt før vi kjeder oss i hjæl.

OBS: til våre jantere : Da har jeg ikke sagt at jeg er noe bedre sjæl.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88258-ikke-bra/page/3/#findComment-489319
Del på andre sider

Gode venn!

Du tar feil. Så enkelt er det. Klarer du ikke å skille person fra sak, eller reell forfatter fra implisitt forfatter, så mangelr du rett og slett grunnleggende forutsetninger til å samtale med deg.

Det er kanskje like gerit? :)

Enhver som er i stand til å tolke en tekst, vil kunne se at ikke noe av det du påstår medfører riktighet. Jeg antar at du ikke vet bedre, og ser derfor ingen grunn til å ta til motmæle.

Injuirerende kraft har du jo heller ikke.

Vennlig hilsen

Igjen misslykket !

Hva er dette for slags viss vass ?

Er det noen her som ikke skiller person fra sak er det deg, Ref. forfølgelsen av f.eks Sier Du Det.

Du skriver: " så mangelr du rett og slett grunnleggende forutsetninger til å samtale med deg"

Det har jeg ikke for vane uansett, å samtale med meg.

Så om noen her er paranoide så må det være deg , siden du tydligvis har for vane og samtale med deg. Spaltet personlighet heter det visst, men det kan vel kanskje forklare at du nekter på å være andre alias her inne, fordi du faktisk ikke husker dem ?

Og jeg registrer samtidig at det er flere på Dol som har samme oppfattelse av deg som meg, det tar du tydligvis ikke til etteretning i det hele tatt, for du skriver som om majoriteten her inne skulle ha samme meninger som deg.

Men når nivået på dine innlegg nå har sunket så lavt er det helt meningsløst og diskutere med deg.

Nivået er omtrent som om Bill Clinton nå skulle nekte for at han noengang har hørt om hva en sigar er.

Vi får se hva som faller meg inn, men jeg tror ikke du kommer til å få veldigt mange svar fra meg heller i fremtiden .

Det ser ut for at ganske mange har kommet til den konklusjonen etter hva jeg har lest her.

Om du ikke har skjønt det enda:

Det er faktisk integriteten din som ligger og vaker omtrent som fluer over et vann. Lavt og blir stadig snappet helt under av ny småfisk, som bare tygger deg og spytter deg ut igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88258-ikke-bra/page/3/#findComment-489329
Del på andre sider

Annonse

Gjest mislykket

Igjen misslykket !

Hva er dette for slags viss vass ?

Er det noen her som ikke skiller person fra sak er det deg, Ref. forfølgelsen av f.eks Sier Du Det.

Du skriver: " så mangelr du rett og slett grunnleggende forutsetninger til å samtale med deg"

Det har jeg ikke for vane uansett, å samtale med meg.

Så om noen her er paranoide så må det være deg , siden du tydligvis har for vane og samtale med deg. Spaltet personlighet heter det visst, men det kan vel kanskje forklare at du nekter på å være andre alias her inne, fordi du faktisk ikke husker dem ?

Og jeg registrer samtidig at det er flere på Dol som har samme oppfattelse av deg som meg, det tar du tydligvis ikke til etteretning i det hele tatt, for du skriver som om majoriteten her inne skulle ha samme meninger som deg.

Men når nivået på dine innlegg nå har sunket så lavt er det helt meningsløst og diskutere med deg.

Nivået er omtrent som om Bill Clinton nå skulle nekte for at han noengang har hørt om hva en sigar er.

Vi får se hva som faller meg inn, men jeg tror ikke du kommer til å få veldigt mange svar fra meg heller i fremtiden .

Det ser ut for at ganske mange har kommet til den konklusjonen etter hva jeg har lest her.

Om du ikke har skjønt det enda:

Det er faktisk integriteten din som ligger og vaker omtrent som fluer over et vann. Lavt og blir stadig snappet helt under av ny småfisk, som bare tygger deg og spytter deg ut igjen.

Kjære venn!

Tre punkter til efterretning:

(1) At flere deler dine vrangforestillinger, kan neppe sies å styrke din sak. Ev. kan jeg jo anføre din logikk og hevde at dere alle egentlig er en og samme person. Men så lavt vil jeg nødig synke.

(2) Det er bare i et relativt paranoid sinn at man kan snakke om noen "forfølgelse" av SDD. SDD kommer med så mange spesielle uttalelser her på DOL at hun/han må forvente seg svar. Jeg synes imidlertid det er påfallende -- nesten litt rørende -- hvordan du her liksom skal komme SDD til hjelp. Det er godt mulig at SDD trenger hjelp, men her er det kanskje tryggest å henvise ham/henne til ev. fastlege og/eller psykolog.

(3) Før du rent argumentativt klarer å påvise usakligheter i mine innlegg, ev. bekrefte den løgnaktige påstanden din om at jeg mener folk på DOL er "dumme" (e.l.), synes jeg du bør gi deg. Jeg har hele tiden operert med et skille mellom sak og person. Og jeg skiller selvsagt klart mellom "nick" og reell forfatter. Helt elementære kunnskaper innen hermeneutikk vil tilsi at en ikke kan bedrive lesning på den måten (Sier) DU (Det) står for.

Jeg håper du bruker signaturen "Zack Wylde" for formelig å få ut en del frustrasjon og andre plagsomme tanker, ti jeg håper virkelig ikke dette er en del av din personlighets kjerne.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88258-ikke-bra/page/3/#findComment-489821
Del på andre sider

Gjest mislykket

Jeg anser ikke mislykket for seriøs, og leser VELDIG få innlegg med dette nicket. I innleggene betraktes andre innleggere som mentale undermålere som trenger behandling og hjelp for sine påståtte psykiske, seksulle og depressive problemer. Det er ikke morsomt lenger. Finn på noe nytt før vi kjeder oss i hjæl.

OBS: til våre jantere : Da har jeg ikke sagt at jeg er noe bedre sjæl.

...ergo: du bare svarer veldig hyppig på mine innlegg, men som oftest uten å ha lest dem?

Ha en fin dag, Faarikaal!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88258-ikke-bra/page/3/#findComment-489822
Del på andre sider

Kjære venn!

(1) At flere deler dine vrangforestillinger, kan neppe sies å styrke din sak. Ev. kan jeg jo anføre din logikk og hevde at dere alle egentlig er en og samme person. Men så lavt vil jeg nødig synke.

(2) Det er bare i et relativt paranoid sinn at man kan snakke om noen "forfølgelse" av SDD. SDD kommer med så mange spesielle uttalelser her på DOL at hun/han må forvente seg svar. Jeg synes imidlertid det er påfallende -- nesten litt rørende -- hvordan du her liksom skal komme SDD til hjelp. Det er godt mulig at SDD trenger hjelp, men her er det kanskje tryggest å henvise ham/henne til ev. fastlege og/eller psykolog.

(3) Før du rent argumentativt klarer å påvise usakligheter i mine innlegg, ev. bekrefte den løgnaktige påstanden din om at jeg mener folk på DOL er "dumme" (e.l.), synes jeg du bør gi deg. Jeg har hele tiden operert med et skille mellom sak og person. Og jeg skiller selvsagt klart mellom "nick" og reell forfatter. Helt elementære kunnskaper innen hermeneutikk vil tilsi at en ikke kan bedrive lesning på den måten (Sier) DU (Det) står for.

Jeg håper du bruker signaturen "Zack Wylde" for formelig å få ut en del frustrasjon og andre plagsomme tanker, ti jeg håper virkelig ikke dette er en del av din personlighets kjerne.

Vennlig hilsen

Ti? Jeg ler meg i hjel. "Forlat ham, ti han vet ei hva han gjør.."

For øvrig: Snakk om å ha hakk i plata! Som sagt: Du overspiller noe voldsomt, og bør snarest skifte kassett.

Blablabla fastlege....blablabla psykolog....

En riktig artigkar er du.

Nå må jeg stikke. Har tenkt meg til Nils Håvard. Som rekvirerende fastlege har jeg oppført Dr. Mislykket. Håper det er OK?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88258-ikke-bra/page/3/#findComment-489858
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

...ergo: du bare svarer veldig hyppig på mine innlegg, men som oftest uten å ha lest dem?

Ha en fin dag, Faarikaal!

Dette svarer jeg på.

Jeg leser ikke mange av dine innlegg, men det _hender_ at jeg svarer deg. Drit i det, finn deg en stein og kryp under.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88258-ikke-bra/page/3/#findComment-489904
Del på andre sider

Kjære venn!

Vennlig hilsen

Svar til mislykket :

Mislykket skriver:(1) At flere deler dine vrangforestillinger, kan neppe sies å styrke din sak. Ev. kan jeg jo anføre din logikk og hevde at dere alle egentlig er en og samme person. Men så lavt vil jeg nødig synke.

Svar : Du vet da kanskje ikke hvordan et demokrati fungerer heller? For du lever tydligvis i din egen lille verden. Jeg tror ikke flesteparten på Dol har vrangforestillinger, du burde nok heller se litt inn i deg selv. En person kan nok av og til forandre en Jury, men tiltalte behøver ikke være mindre skyldig fordet.

Mislykket skriver:(2) Det er bare i et relativt paranoid sinn at man kan snakke om noen "forfølgelse" av SDD. SDD kommer med så mange spesielle uttalelser her på DOL at hun/han må forvente seg svar. Jeg synes imidlertid det er påfallende -- nesten litt rørende -- hvordan du her liksom skal komme SDD til hjelp. Det er godt mulig at SDD trenger hjelp, men her er det kanskje tryggest å henvise ham/henne til ev. fastlege og/eller psykolog.

Svar:

Du kaller alle som forbinder deg med andre nick for paranoide, men hva gjør du her selv,som påstår jeg er SDD? Selvfølgelig ber SDD om svar, hva er ellers vitsen med å skrive på Dol. Jeg støtter ikke alle SDD`s meninger , om du tror det, men å forfølge ham som har gjort blir for drøyt.

Fastlege og psykolog igjen? Har du virkelig ikke bedre argumenter? Både her og i det virkelige liv har jeg alltid ansett personer som slenger til folkat de er paranoide eller skal oppsøke Psykolog som mindre begavet. Da har de virkelig ingenting mer å si, gått tom for gode argumenter og altså bare er å overse.

Jeg har ikke sett på psykologiforum, men av de innleggene jeg har lest, så er det kun en person som jeg faktisk mener trenger psykologisk hjelp her inne. Det er Misslykket, alias Ha-vanskelig, Det du sier, Det sier du.

Av den grunn at selv om du eventuellt er en Doler som bare prøver å ha det litt gøy med å trakassere og forfølge mennesker her inne, eller om du virkelig er sånn, så er innleggene dine så sykt formulert med en så syk humor og lite forståelse av hva andre og du selv skriver at jeg seriøst mener at du burde vurdere behandling.

Ingen andre jeg har sett på Dol er på samme måten.

Jeg slenger ikke bare ut av meg at folk må oppsøke psykolog eller lege fordi noen argumenterer mot meg, om ikke jeg virkelig mener det.

Dette er ikke ment som en fornærmelse men en seriøs anbefaling for å få vurdert psyken din.Det er faktisk av den grunn jeg svarer mer til deg nå.

Din overlegene se ned på andre holdning og triumferende framferd,som du viser når du liksom tror du har "vunnet" en debatt, din forfølgelse og ditt sinne er noe du bør spørre om virkelig er normalt.

Dessuten har jeg brukt SDD som eksempel, sånn som du brukte naiv som eksempel, jeg kunne brukt fler,men da du har hermet etter hans nick og SDD er den du senest har forfulgt, valgte jeg ham.

Mislykket skriver:(3) Før du rent argumentativt klarer å påvise usakligheter i mine innlegg, ev. bekrefte den løgnaktige påstanden din om at jeg mener folk på DOL er "dumme" (e.l.), synes jeg du bør gi deg. Jeg har hele tiden operert med et skille mellom sak og person. Og jeg skiller selvsagt klart mellom "nick" og reell forfatter. Helt elementære kunnskaper innen hermeneutikk vil tilsi at en ikke kan bedrive lesning på den måten (Sier) DU (Det) står for.

Svar:

Innlegget skrevet av mislykket i Seksualitet

12/1-2003 klokken 18:30 Her står beviset du spør etter.

Jeg har referert til dette tidligere uten at du har klart å forstå hermeneutikken i ditt eget innlegg en gang. Også din holdning og skrivemåte viser jo dette, selv om du sikkert av og til velger å skrive på en annen måte.

Jeg gir vel " blanke" i om du mener jeg fortolker dine innlegg feil, det skaper ingen triboeffekt i mitt hode hvertfall, for du er tydligvis den eneste som mener det.

Mislykket skriver: Jeg håper du bruker signaturen "Zack Wylde" for formelig å få ut en del frustrasjon og andre plagsomme tanker, ti jeg håper virkelig ikke dette er en del av din personlighets kjerne.

Nei, jeg bruker det som nicket mitt her på Dol.

Jeg tror forresten ikke det er mange som gidder lese vår debatt, så svar vil nok komme skjeldent fra min side.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88258-ikke-bra/page/3/#findComment-490034
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...