Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var hos lege i dag til svangerskapskontroll. Endelig var dagen der - ni uker på vei.Alt sto bra til iflg legen og be satt opp på ny kontroll om ca 4 uker.

Glad og lykkelig kjører jeg til sykehyset. Skal til UL og endelig få se vidunderet. Gynekologen er merkelig stille, lenge.

"Dette ser ikke bra ut"sier hun. Fosteret er alt for lite. Bare en fjerdedel av det det burde være. Det ser ut som om det har sluttet å utvikle seg.

Tok blodprøve og skal tilbake på fredag for ny blodprøve og UL. Men det bli mest sannsynlig utskrapning.

Vi som trodde det var vår tur nå. Etter 4 IVF-forsøk, en spontanabort og et svangerskap utenfor livmoren.

Jeg er så forferdlig lei meg. Skal det aldri bli min tur???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88284-s%C3%A5-var-det-ikke-v%C3%A5r-tur-likevel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Cille

Dette var veldig vondt å lese. Jeg har vært der to ganger selv så jeg forstår dessverre så alt for godt hvor forferdelig lei deg du er nå. Vondt og så veldig urettferdig. Det hadde nesten vært bedre å få teste negativt med en gang, enn å gå rundt å være glad og optimistisk i flere uker for så på den måten bli fratatt gleden igjen.

Så ikke legen din noe hjerte som slo i det hele tatt? Det er jo alltid et lite håp hvis det var et hjerte, men hvis ikke, så må jeg dessverre være enig med deg om at det sannsynligvis blir utskraping. Jeg husker at jeg tenkte den uken før jeg skulle ha utskraping at jeg ønsket at noen bare skulle legge meg i narkose og ikke snakke til meg før det hele var over. Det var så forferdelig tungt å gå de dagene og ha et bittelitte falskt håp når jeg visste så veldig godt hvilken vei det gikk. Det er kanskje slik du har det nå?

Cille, du har vært her lenge nå. Jeg synes alltid at nicket ditt dukker opp med jevne mellomrom. Jeg ble derfor så veldig glad da du annonserte at du var gravid. Så skulle det ikke bli slik allikevel. Jeg føler så veldig med deg og håper du får styrken til å stå på videre. Om det blir et nytt forsøk eller om dere vurderer andre veier mot et barn, uansett så ønsker jeg deg så veldig lykke til videre. Jeg håper at det ordner seg for deg snart.

Stor klem fra

JEg vil bare si at det var forferdelig trist å lese. Føler masse med dere.

Håper at 2003 alikevel vil bringe med seg masse lykke til dere!

Beste ønsker fra

Kjære deg

Jeg blir helt sum av slik smerte, kanskje fordi jeg har vært der selv.... Synes det er urolig at noen skal måtte gå igjennom så mye for å få lov til å bli foreldre. Tenker som deg (el. var det Yogi) at det er bedre å få neg. test med en gang enn å måtte gå gjennom det du opplever nå. Sender en stor trøsteklem og håper at det ordner seg til slutt.

klem

Annonse

Kjære Cille,

Forferdelig trist lesning dette her :o(

Vet dessverre altfor godt hva du gjennomgår nå.

Vi mistet også etter 2. ICSI-forsøk, 8/9 uker på vei. Dvs. det ble oppdaget på UL at fosteret hadde sluttet å utvikle seg og hjertet stoppet. Det er en så utrolig grusom opplevelse(vi hadde 2 uker tidligere sett hjertet slå og alt var i skjønneste orden), akkurat som om verden stopper opp!!

Enig meg Yogi at det hadde vært bedre å teste negativt med èn gang, enn å gå å glede seg over graviditeten i flere uker!

Det positive er at jeg ble gravid igjen på neste forsøk, ca. 3-4 mnd etter utskrapingen. Er nå 22 uker på vei, og alt ser bra ut. Får veldig bra oppfølging pga av MA i forrige svangerskap.

Håper at det går bra med dere, Cille, og at dere lykkes på neste forsøk! Ikke gi opp!!!!

Trøsteklem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...