Gå til innhold

Til betina og andre - naturlig syklus

Anbefalte innlegg

Gjest vintersol

Hei betina og andre!

Nå har jeg ringt til RK og vi er snart i gang med forsøk i naturlig syklus.

Betina, du skulle også i gang igjen i januar ikke sant?

Jeg har et spørsmål:

Når det gjelder egguttaket, blir bedøvelsen den samme som ved et vanlig forsøk? Eller bruker de mindre/mer smertestillende? Pleier de å bedøve inni skjeden? Håper ikke det, for det er litt vondt og egentlig ikke nødvendig.

Enda et spørsmål:

Jeg har et veldig tungt fysisk arbeid. Kan jeg da bli sykmeldt minst fram til jeg skal teste?

Hvem sykmelder i så fall? RK eller fastlegen? Kan de nekte å sykmelde meg?

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88398-til-betina-og-andre-naturlig-syklus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest betina

Hei vintersol

Forrige gang ble jeg tilbudt samme dopdose som ved ICSI-forsøkene. Takket ja til dette, men tror jeg neste gang skal ta litt mindre av det sløvende sukkervannet! :-) Var veldig dopa! Tror ikke jeg fikk noe nålstikk i kjeden.

Hadde mye mindre smerter etter dette egguttaket da det kun var en eggpose som skulle tømmes sammenlignet med tidligere.

Jeg skal ha mensen i slutten av neste uke og håper å starte igjen da. Er usikker fordi jeg antagelig er bortreist når mensen kommer. Håper RK går med på at første blodprøve blir tatt senere enn dag 3, skal ringe dem i morgen og høre. Er utålmodig etter å sette igang, men plutselig hadde jeg 26 dagers syklus og derfor kommer mensen sannsynligvis nå på et uheldig tidspunkt, altså mens jeg er borte.

Lykke til og hold oss oppdatert!

Gjest vintersol

Hei vintersol

Forrige gang ble jeg tilbudt samme dopdose som ved ICSI-forsøkene. Takket ja til dette, men tror jeg neste gang skal ta litt mindre av det sløvende sukkervannet! :-) Var veldig dopa! Tror ikke jeg fikk noe nålstikk i kjeden.

Hadde mye mindre smerter etter dette egguttaket da det kun var en eggpose som skulle tømmes sammenlignet med tidligere.

Jeg skal ha mensen i slutten av neste uke og håper å starte igjen da. Er usikker fordi jeg antagelig er bortreist når mensen kommer. Håper RK går med på at første blodprøve blir tatt senere enn dag 3, skal ringe dem i morgen og høre. Er utålmodig etter å sette igang, men plutselig hadde jeg 26 dagers syklus og derfor kommer mensen sannsynligvis nå på et uheldig tidspunkt, altså mens jeg er borte.

Lykke til og hold oss oppdatert!

Hei på deg!

Tusen takk for hurtig svar!

Nå er jeg faktisk litt roliger når det gjelder egguttaket.

Egguttaket på RH denne gangen var veldig grei, jeg kjente overhodet ingenting. Så jeg lurte på om det ville gå like bra på RK også. Men nå vet jeg at det sikkert går like fint der også.

Jeg forventer mensen på fredag og skal ta første blodprøve på mandag.

Jeg skal holde deg oppdatert.

Lykke til til deg også!

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...