Gå til innhold

Kvinne fengslet, forbryterne gikk fri etter voldtekt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det verste er at systematisk overgrep skjer hver dag hele året..i alle muslimsk dominerte stater.

I det muslimske "fyrtårn", Tyrkia, ennå ikke helt fordervet av islam, blir langt over halvparten av alle kvinner systematisk mishandlet av "sine" menn. Dette i følge den tyrkisk legesammenslutning, referert i norske medier for noen dager siden.

Noe av det viktigste for den vestlige verden i tiden fremover, er å hindre muslimsk påvirkning av samfunnsutviklingen, ettersom antall muslimer hos oss er sterkt økende.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Uten sammenligning forøvrig; det er ikke mer enn 40-50 år siden det i Norge var straffbart med utenom-ekteskaplige forhold. Man kunne få opptil 6 mnd. fengsel.

Det er vel 200 år siden vi offentlig halshugde folk, men ikke mer enn 55 år siden vi skjøt folk i hjertet, det var under/ etter krigen da.

Uten sammenligning forøvrig; det er ikke mer enn 40-50 år siden det i Norge var straffbart med utenom-ekteskaplige forhold. Man kunne få opptil 6 mnd. fengsel.

Jeg tviler på at besteforeldrene mine risikerte dødsstraff og lignende iallefall. Og hvor utbredt var bruken av den lovhjemmelen i Norge i etterkrigstiden? Lite, kan jeg tenke meg, da man hadde en del annet å tenke på under gjenreisningen av landet etter krigen, enn å straffe herr Olsen for å ha stått i med nabofrua..!

Her er et annet lite utklipp om hva som skjer med deg i muslimske land, dersom man farer med skitne tanker før man er gift:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4130583

Jeg tviler på at besteforeldrene mine risikerte dødsstraff og lignende iallefall. Og hvor utbredt var bruken av den lovhjemmelen i Norge i etterkrigstiden? Lite, kan jeg tenke meg, da man hadde en del annet å tenke på under gjenreisningen av landet etter krigen, enn å straffe herr Olsen for å ha stått i med nabofrua..!

Her er et annet lite utklipp om hva som skjer med deg i muslimske land, dersom man farer med skitne tanker før man er gift:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4130583

"Her er et annet lite utklipp om hva som skjer med deg i muslimske land, dersom man farer med skitne tanker før man er gift:"

Leste du hele artikkelen og overså at det er snakk om hinduistisk samfunn eller bryr du deg ikke om hva du sier. India har ikke muslimer, de bor i Pakistan.

"Her er et annet lite utklipp om hva som skjer med deg i muslimske land, dersom man farer med skitne tanker før man er gift:"

Leste du hele artikkelen og overså at det er snakk om hinduistisk samfunn eller bryr du deg ikke om hva du sier. India har ikke muslimer, de bor i Pakistan.

India har muslimer de også. Selv om de kanskje ikke er i flertall, som i Pakistan.

Så det så. Uansett, både hinduene og muslimene har samme fellestrekk; drep for et godt ord, og kvinner er ikke verdt det spøtt.

Annonse

India har muslimer de også. Selv om de kanskje ikke er i flertall, som i Pakistan.

Så det så. Uansett, både hinduene og muslimene har samme fellestrekk; drep for et godt ord, og kvinner er ikke verdt det spøtt.

India har alle religioner dersom det bor nokså mange millioner der. Kvinnemishandling har foregått i årtusener i alle kulturer og foregår fortsatt i store deler av verden. Omskjæring av kvinner har vært praktisert i Afrika i hvert fall 4000 år lenge før Islam. I øyeblikket har vi vestlige kvinner kjempet oss et hakk lenger, vi blir beskyttet av lovverket når vi blir mishandlet. Det er på grunn av kvinnekampen som har foregått og som kvinner har ført selv. Jeg synes det er unødvendig å blande religioner inn, den vrien som det har tatt de siste årene liker jeg ikke. Jeg savner den kampgløden som jeg opplevde på 70-tallet hvor kvinner var allierte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...