Gå til innhold

Forelsket,, hun har type, han har reist.

Anbefalte innlegg

kritisk1365380443

Sitter med mitt livs største dilemma. det har seg slik:

Denne julen har jeg blitt hodestups forelsket i en jente. vi studerer på samme linje og vi møtes derfor ofte. men alt er ikke så enkelt.

I julen skjedde det jeg aldri hadde ventet, vi møtte hverandre på byen og hadde en real flørt. Problemet var at hun hadde type... jeg beklaget meg dagen etterpå og vi snakket ikke mere.

Denne helgen reiste typen hennes og hun har selv sagt at hun ikke vet om det kommer til å skje noe mere mellom dem.

da jeg møtte henne på byen i helgen sa jeg til henne det jeg følte, for henne kom det som et sjokk.

Hun var selvfølgelig lei seg for at typen hadde reist og det jeg sa kan neppe ha gjort det noe bedre. denne uken har vi oversett hverandre totalt.

jeg vet ikke om jeg klarer å prøve meg flere ganger siden denne helgen ble en slik fiasko...

venninen hennes som jeg kjenner godt sier i tillegg at hun ikke tok vår flørt alvorlig. har jeg mistet all sjanse på henne nå, tenker jeg?? klarer ikke å gjøre annet enn å tenke på henne. og det verste av alt er at jeg prøver å glemme henne, jeg klarer ikke å vente på noen som virker så langt utenfor rekkevidde.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88411-forelsket-hun-har-type-han-har-reist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"venninen hennes som jeg kjenner godt sier i tillegg at hun ikke tok vår flørt alvorlig"

Hvis venninnen sier det så kan det nok se ut som om hun ikke er interessert i deg. Husk at venninnen helt sikkert vet hva hun føler for deg.

Glem henne, gå videre i livet...

kritisk1365380443

Glem henne og gå videre, eller sitt og analyser og bli den losern hun vil du skal være hvis du fortsetter å tro at det kan bli noe mer...

jeg kan ikke glemme henne, det er jo det som er problemet. Og det virker som jeg ikke kan ta kontakt.fordi om typen nettopp har reist...

har du aldri vært forelsket Bigmistake?

Annonse

ingen med forståelse??

Joda.

Jeg ser du har en date med henne på lørdag. Det er da det gjelder, du skjønner det? :)

Ikke bry deg om tidligere tilbakemeldinger. Snakk med dama, flørt og vær oppmerksom. Gjør du inntrykk så skal du se at hun kvitter seg med han andre før dere er ferdig med kvelden - og vips :)

Det går så bra atte! Lykke til.

kritisk1365380443

Joda.

Jeg ser du har en date med henne på lørdag. Det er da det gjelder, du skjønner det? :)

Ikke bry deg om tidligere tilbakemeldinger. Snakk med dama, flørt og vær oppmerksom. Gjør du inntrykk så skal du se at hun kvitter seg med han andre før dere er ferdig med kvelden - og vips :)

Det går så bra atte! Lykke til.

håper det, takk for supporten:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...