Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest corsica

Jeg er her, jeg. Såvitt. Er i litt dårlig form, men ellers fornøyd. Bedøvelsen gikk bra den, hold på å sovne mens dem tokk ut 9 egg fra den ene siden. Ringte dem i dag, og skal inn på torsdag, å sette inn to regner jeg med. Av de 9, så er 8 blitt befruktet. Jeg trodde de hadde delt seg i to i dag, men det var ikke vanlig det, sa hun. Jeg hadde håpet å få noen i frysen også, så vi får se på torsdag.

jeg bor på sofaen for det meste, men det blir bedre sikkert til torsdag. Takk for att du tenkte på meg, trenger alle gode tanker nå.

Hilsen Corsica

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88417-corsica/#findComment-483324
Del på andre sider

Jeg er her, jeg. Såvitt. Er i litt dårlig form, men ellers fornøyd. Bedøvelsen gikk bra den, hold på å sovne mens dem tokk ut 9 egg fra den ene siden. Ringte dem i dag, og skal inn på torsdag, å sette inn to regner jeg med. Av de 9, så er 8 blitt befruktet. Jeg trodde de hadde delt seg i to i dag, men det var ikke vanlig det, sa hun. Jeg hadde håpet å få noen i frysen også, så vi får se på torsdag.

jeg bor på sofaen for det meste, men det blir bedre sikkert til torsdag. Takk for att du tenkte på meg, trenger alle gode tanker nå.

Hilsen Corsica

Så mange flotte egg da, dette blir spennende! Ringte riksen i dag, og de sa det samme som deg. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal bytte. De hadde stor pågang der om dagen, så jeg må belage meg på at det tar noen måneder før jeg da kommer igang igjen. Vil jo egentlig sette igang igjen raskt. Har du bedre erfaring med RK?

Vel, finner nok ut av det!

Lykke, lykke til med innsetting på torsdag da, håper du får noen i fryseren også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88417-corsica/#findComment-483345
Del på andre sider

Gjest corsica

Så mange flotte egg da, dette blir spennende! Ringte riksen i dag, og de sa det samme som deg. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal bytte. De hadde stor pågang der om dagen, så jeg må belage meg på at det tar noen måneder før jeg da kommer igang igjen. Vil jo egentlig sette igang igjen raskt. Har du bedre erfaring med RK?

Vel, finner nok ut av det!

Lykke, lykke til med innsetting på torsdag da, håper du får noen i fryseren også.

Jeg byttet jo mest fordi Riksen hadde fryser, men de fryser ikke før eggene er av veldig bra karakter, tror jeg. Jeg ville også bytte fordi de har lite telefontid til pasientene, og etter to forsøk på Ullevål hadde jeg ingenting å miste på det. Jeg kunne ikke bruke Riksen før fordi jeg fikk ikke lov til å bruke Riksen, fordi jeg bodde i Oslo, men nå kan vi bruke vilket sykehus vi vil.

Hilsen Corsica

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88417-corsica/#findComment-483670
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...