Gå til innhold

er det håp for oss?

Anbefalte innlegg

Gjest Kine Oline

Vi krangler og blir sure på hverandre for nesten ingenting for tiden! Begge opplever store humørsvingninger, Jeg er 19 han 22, jeg går på skole og jobber, mens han bare jobber. Så blir han sur fordi han mener at eg jobber for mye og setter jobben foran han, enda eg flere ganger har tatt fri for å være med han, mens det aldri har sjedd motsatt!

Nå har vi vært sammen 5 mnd, det var overhode ikke slik før, er dette en krise eller en periode vi vil komme over, eller er alt håp ute for oss?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88469-er-det-h%C3%A5p-for-oss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BigLover

Det er absolutt håp for dere. I et så ferskt forhold er det normalt at det blir noen humper på veien, og så lenge dere klare å kommunisere om ting så vil det bare bringe dere nærmere hverandre.

Snakk sammen! Det er jo også viktig å ha tid til venner og familie.

Lykke til!

Hei!

Er enig med BigLover, det er fortsatt håp for dere... Så ikke gi opp enda..

Jeg har også opplevd sånne perioder med typen min av diverse grunner... Selvom det var litt senere i forholdet.. Da skulle det utrolig lite til før det kom en meggete kommentar fra en av oss, og vi hadde store krangler som nesten ødla forholdet..

Men det gikk over.. Det er viktig å prate med hverandre å si hva man mener.. Og kanskje bli enige om å prøve å skjerpe seg litt...

Lykke til, håper det går bra med dere da... =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...