Gå til innhold

Ett skritt nærmere graviditet.

Anbefalte innlegg

Tomine1365380404

Hei

Nå har jeg endelig vært hos legen og fått svar på alle prøver og undersækelser som mannen min og jeg har tatt. Det var godt å få litt svar og noe konkret å gjøre som kanskje kan hjelpe oss.

Jeg har en tett tube, hadde ikke eggløsning den måneden prøven var tatt og jeg har svak endometriose. Mannen min har litt dårlige svømmere. Etterhvert som han listet opp alt sammen sakk jeg liksom sammen. Jeg tror jeg egentlig forventet at han bare skulle trylle meg gravid.(humre...!!!)

Etter vi hadde pratet litt ble jeg så utrolig positiv. Dette lot seg rette på sa legen. Jeg skulle rett hjem å bli gravid var min innstilling når jeg gikk derfra. Jeg fikk nemlig noen tabletter (Pergotime) som skulle få igang eggløsningen. Den som får for store forhåpninger får også store skuffelser! På lørdag hadde det gått 28 dager siden forige mens og jeg måtte selvfølgelig ta en test. Det skedde noe rart. Jeg som var så sikker på at dette skulle gå bra, så bare en strek!! Stakkars de som har vært i min nærhet etter det!

Livet går vidre. Jeg sitter her i dag og det er gått 31 dager siden sist mens og mensen er fremdeles ikke kommet... Det sies at sinsstemningen kan utsette mensen, men kommer den ikke snart blir det en ny test og sikkert en ny skuffelse.

Det kan hende at dere syntes jeg er rar som skriver dette, men jeg måtte bare få det ut. Jeg har flere jeg kan snakke med men de forstår ikke hvor vondt dette gjør. Det gjør dere, for dere opplever der samme selv. Håper vi alle sammen her inne snart kan sprade rundt med store struttende mager!!!!!! Det hadde vært noe det!

Store klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88471-ett-skritt-n%C3%A6rmere-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det hørtes ut som om det var meg som hadde skrevet det innlegget ang. diagnosen! Akkurat samme svar fikk vi også! *s*

Så bra at dere endelig er igang med hjelpemiddel da. Pergo har hjulpet mange. Var jeg deg, så ville jeg tatt en tur til legen og bedt dem om å ta en test! Du er jo dager på overtid..(nå vet jeg jo ikke syklusen din da)

Håper inderlig også at du får to blå. Vet hvor vanskelig det kan være å få venner til å forstå. Jeg er heldig da jeg også har ei nær venninne som har ei icsi datter, så det hjelper veldig! Men andre forstår ikke like lett nei.

Lykke til i dagene som kommer

klem fra

Hei!

Det hørtes ut som om det var meg som hadde skrevet det innlegget ang. diagnosen! Akkurat samme svar fikk vi også! *s*

Så bra at dere endelig er igang med hjelpemiddel da. Pergo har hjulpet mange. Var jeg deg, så ville jeg tatt en tur til legen og bedt dem om å ta en test! Du er jo dager på overtid..(nå vet jeg jo ikke syklusen din da)

Håper inderlig også at du får to blå. Vet hvor vanskelig det kan være å få venner til å forstå. Jeg er heldig da jeg også har ei nær venninne som har ei icsi datter, så det hjelper veldig! Men andre forstår ikke like lett nei.

Lykke til i dagene som kommer

klem fra

Hei på deg Tomine!

En fattig trøst - vi har vært der alle sammen!! Det er helt normalt å føle sånn! Håper du lykkes med Pergotime og blir gravid, men gi for all del ikke opp dersom dere må ha annen behandling.

Selv har jeg endo, en tett eggleder, mannen har tette sædledere - men vi fikk barn vi!!!

Stor klem fra

Tomine1365380404

Hei på deg Tomine!

En fattig trøst - vi har vært der alle sammen!! Det er helt normalt å føle sånn! Håper du lykkes med Pergotime og blir gravid, men gi for all del ikke opp dersom dere må ha annen behandling.

Selv har jeg endo, en tett eggleder, mannen har tette sædledere - men vi fikk barn vi!!!

Stor klem fra

Takk for svarene deres. det var oppmuntrende!. Jeg har ikke fått mensen i dag heller, men jeg er liksom litt redd for å ta en test så jeg venter litt til. Har hatt litt lysebrun utflod i dag. Har aldri hatt det før. Kan det si noe, eller har det med pergotime`n å gjøre tro?

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...