Gå til innhold

Ulykkelig

Gjest ulykkelig forelsket

Anbefalte innlegg

Gjest ulykkelig forelsket

Verden er en rar plass å leve i. jeg sliter veldig med selvtiliten når det gjelder partner. var sambo med ei i 1 år i 1996. Kom en dag hjem fra jobb og da fant jeg henne i sengen med naboen hennes. Har ikke vært forelsket i noen siden. Plutselig en dag så var jeg på butikken og handlet. Gikk i samme kasse som jeg altid har gjort, der satt samme jenta som alltid. Vi har snakket sammen mye før, men hun var bare den blide jenta på butikken, men denne dagen ble ett vende punkt, jeg ble forelsket på ett øyeblikk, kan ikke si hvorfor men det bare ramlet over meg. Jeg "følte meg klok av skade" og prøver å riste det av meg, men det er vist ikke lett kjenner jeg. Har sendt noen meldinger pr mobil og fått svar, ganske koslig det men plutseligt var det slutt ikke hørt noe på en uke, men hu smiler og ler hver gang jeg handler (faktisk 3-4 ganger om dagen). Jeg er redd for å komme med noen framstøt, både for å bli avist og redd for at det kan bli noe. Noen som har noen råd åssen jeg skal gå frem her uten å være for masende.(hadde det fint jeg i min lille verden med meg å bikkja). Ett annet "problem" kanskje jeg lager selv er at jeg er 28 og hu er 20. Er det mye??? Blir skremt jeg at jeg kan slite så mye på dette planet, når jeg selv har en ledende jobb som alle i min by respekterer og alle vet hvem jeg er, møter daglig store utfordringer somjeg hopper i så slett som bare det, men her er min vegg. Noen som kan hjelpe meg med åbryte denne og gi meg noen tips hvordan kan jeg finne ut om dette er noe for meg og hun.

SKRIK

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88474-ulykkelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå ut og kjøp et søtt lite kort til henne og skriv noe sånt som "Du er den søteste jenta jeg har sett, og jeg har veldig lyst til å bli bedre kjent med deg. Kan jeg be deg på en kopp kaffe en dag?"

Gi henne kortet når du handler i butikken ,, Det enkleste er vel å gi det etter du har betalt og spørre henne om hun har lest kortet neste gang du kommer for å handle..!!!

Lykke til, kjære ulykkelig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88474-ulykkelig/#findComment-483865
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...