ivanutro Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Hei. Jeg har vært utro mot kjæresten min, og har nå oppdaget nupper på penis. Hva kan dette være. Hilsen fortvilet 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Dårlig samvittighet sikkert! : ) Neida, det er nok bare talgkjertler - som er helt normalt. Men hadde jeg vært dama di og jeg hadde fått en kjønnssykdom fordi du har vært utro hadde jeg kutta v deg kølla. Så du burde teste deg, og være ærlig mot dama di så hun får sjansen til å kline til deg og dumpe deg etterpå! ; ) 0 Siter
Starship Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Dårlig samvittighet sikkert! : ) Neida, det er nok bare talgkjertler - som er helt normalt. Men hadde jeg vært dama di og jeg hadde fått en kjønnssykdom fordi du har vært utro hadde jeg kutta v deg kølla. Så du burde teste deg, og være ærlig mot dama di så hun får sjansen til å kline til deg og dumpe deg etterpå! ; ) Håper virkelig det er en skikkelig ekkel kjønnsykdom!!! 0 Siter
soleil Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Håper virkelig det er en skikkelig ekkel kjønnsykdom!!! Kanskje det er kjønnsvorter? Ta med snabben til legen, du! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Dra til legen! Om du synes det er flaut har du bare godt av det -du kan risikere å smitte kjæresten din!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.