Gå til innhold

Latex-spm. pliiiis les og svar!

Anbefalte innlegg

Gjest superhemmelig

Hva synes dere av det kvinnelige kjønn om latex/gummiklær? Går i tanker om å kjøpe no' til min bedre halvdel, men er litt usikker på reaksjonen. Hvordan hadde dere reagert? Er det endel som liker slike klær, eller er det jeg som er litt spesiell?

Kort sagt: er det en god ide?

Jeg blir takknemlig for alle svar.

PS: om noen gutter har gjort det jeg tenker på, blir deres erfaringer også mottatt med takk!DS

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88543-latex-spm-pliiiis-les-og-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du forteller henne at du ikke lenger tenner bare på henne, men krever noe mer, så kanskje hun aksepterer det?

Vennlig hilsen

Jeg vil ikke anbefale deg å kjøpe det som en ovrraskelse dersom ikke din partner har hintet frempå om at hun ønsker det...

Dette er jo litt ekstremt, kanskje?

Gjest DetDuSier

Jeg vil ikke anbefale deg å kjøpe det som en ovrraskelse dersom ikke din partner har hintet frempå om at hun ønsker det...

Dette er jo litt ekstremt, kanskje?

Tja, jeg vet ikke hva som er extremt og ikke. Det blir vel relativt.

Men jeg ønsker deg nå lykke til med fetisjen din!

Vennlig hilsen

Gjest ikke undertegnet

God ide.

Jeg er en jente som trives med slikt antrekk, men begrenser det til pent og ikke "horete" hvis du skjønner hva jeg mener.

Jeg har en kort jakke i et glinsende siliconlignende stoff som kjæresten min elsker å se meg i, både sosialt og intimt. Føler meg ganske sexy i den, svak innsving i livet, deilig stoff mot huden. Når jeg er hjemme alene kan jeg godt gå rundt med regnjakke på, naken under, har tenkt på å overraske typen med dette en dag men har ikke dristet meg frampå enda. Har vurdert både cat-suit (Oops ... Britney!) og korsett i pvc, finnes en del nye butikker i Oslo som har litt stiligere ting enn mye av det du sikkert har sett på nett.

Du må imidlertid ikke overdrive slik at hun tror du liker klærne hennes bedre enn kroppen hennes. Du må like henne naken også, sånn at hun ikke føler at hun må dekke seg til for at du skal bli kåt. Dersom du alltid krever at hun skal kle seg opp, kan hun risikere at det er klærne som er interessante og at hun bare er en statist.

Fantasier er sunt, og det bør dere tørre å snakke om.

Det sies at menn ikke er monogame, og at det er derfor de liker å se kvinnen i forskjellige antrekk slik at de på denne måten lurer hjernen til å tro at han har flere damer.

Dessuten er det en lite følelse av noe forbudt samt at det kan ha noe med ting man har opplevd i barndommen.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...