Gjest Jinta 23 Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Hver gang jeg og min kjæreste har hatt sex, så pleier jeg å bruke en tampong etterpå slik at jeg slipper å renne sæd hele tiden. Etter to timer tar jeg den ut. Er det farlig å bruke tampong på den måten, uten at jeg har mensen tenker jeg på? 0 Siter
Gjest girafffrøken Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Det er sikkert ikke farlig, men HVORFOR GJØR DU DET? ER det for lettere å bli gravid, eller for å unngå kliss? Er det ikke bedre å gå på toalettet, og la det renne ut, for så å tørke seg med toalett papir. Uansett bør en tisse etter sex, for å unngå å få urinveisinfeksjon. Du kan jo også ta en dusj etterpå. 0 Siter
Gjest behøves ikke Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Kvinner bør tisse etter samleie, for å minske risikoen for urinveisinfeksjoner. Etter man har tisset og tørket seg, er det lite som renner ut. 0 Siter
Gjest jinta 23 Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Det er sikkert ikke farlig, men HVORFOR GJØR DU DET? ER det for lettere å bli gravid, eller for å unngå kliss? Er det ikke bedre å gå på toalettet, og la det renne ut, for så å tørke seg med toalett papir. Uansett bør en tisse etter sex, for å unngå å få urinveisinfeksjon. Du kan jo også ta en dusj etterpå. jeg gjør det fordi jeg opplever at selv om jeg tisser og dusjer meg,så renner det i trusa i flere timer etterpå. Med en tampong så er alt borte bare etter en time. Og nei, jeg er ikke ute etter å bli gravid iallefall! Går på pillen. 0 Siter
Gjest girafffrøken Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 jeg gjør det fordi jeg opplever at selv om jeg tisser og dusjer meg,så renner det i trusa i flere timer etterpå. Med en tampong så er alt borte bare etter en time. Og nei, jeg er ikke ute etter å bli gravid iallefall! Går på pillen. ok 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.