Gå til innhold

Nå er jeg igang......igjen!!!

Anbefalte innlegg

Heisan!

Etter en pause erjeg nå igang igjen. Denne gangen på ullevål. Var litt redd for forskjellen mellom ciconia og ullevål - men jeg ble positivt overrasket over ullevål jeg :-) Hadde en grei lege og fikk en rask opplæring i å lage sprøyter- da jeg nå har fått den nye typen gonal.

Så imorgen setter jeg min første sprøyte. Nedreguleringen hadde gått bra. Er så glad at sprøyteprosessen har begynt for da forsvinner de verste bivirkningene av sprayen!

På det fjerde skal det skje..... (for mitt vedkommende)

Vet jo at det kan lykkes da jeg ble gravid sist, men mistet.

klem fra en lettere oppgira

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88559-n%C3%A5-er-jeg-igangigjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei Afrowoman

Du sier 4 forsøk. Har 2 hatt de 3 andre i norge?

Kan mann ha et nytt 3 gangers pakke i Norge hvis første pakken blir mislykket?

Er det privat på Ullevål? Hvor mye koster det?

Jeg tok den første 3 pakningen i danmark i århus, Var veldig fornøyd der, men det blir jo litt for dyrt og kjøpe ny 3 pakning der nede. Vet ikke noe om man kan kjøpe flere 3 pakninger på ullevål, men den 3 pakningen det offentlige tilbyr nå er på 18000 med medisiner - det er jo dyrt nok desverre. Men hva gjør man ikke for å lykkes!

Lykke til!!

klem

Jeg tok den første 3 pakningen i danmark i århus, Var veldig fornøyd der, men det blir jo litt for dyrt og kjøpe ny 3 pakning der nede. Vet ikke noe om man kan kjøpe flere 3 pakninger på ullevål, men den 3 pakningen det offentlige tilbyr nå er på 18000 med medisiner - det er jo dyrt nok desverre. Men hva gjør man ikke for å lykkes!

Lykke til!!

klem

Hvor mange ganger måtte du reise til Danmark da for hver forsøk?

Kan vi få kjøpe medisinene her? får vi noe tilbake? Kan du vær så snill å fortelle litt mer?

Annonse

Hvor mange ganger måtte du reise til Danmark da for hver forsøk?

Kan vi få kjøpe medisinene her? får vi noe tilbake? Kan du vær så snill å fortelle litt mer?

hei!

Jeg reiste ned kun en gang pr. forsøk. Gikk hos lege som er tilknyttet ciconia her i norge. Hun tok alle kontroller og faxet svarene ned til ciconia. Så det var i danmark de bestemte dosering og når jeg skulle sette eggløsningssprøyte! Når den var satt så reiste jeg ned til århus. Der tok de ut eggene og etter 2 dager så satt de dem innigjen - og da kunne vi reise hjem og vente på resultatene.

De var kjempekoslige der nede!!

Jeg har forstått det sånn at det er et tak på 15000 kr når det gjelder medisiner (og dette gjelder 3 forsøk) når du har oversteget de 15000 så får du det overskytende igjen på trygdekontoret! Det gjør visst ingenting om du tar forsøkene i danmark (men medisinene må være kjøpt i norge) du får igjen pengene selv om du tar dette i danmark!

Huff, rotete skrevet håper du forsto dette!

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...