Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jonajenta

Heisann.

Er ny på forumet her, men har vært aktiv på chatten en stund. Har desverre problemer med å få programmet til å virke nå- noen som opplever det samme?

Vi er klare for forsøk nr. 4. Har ett avbrutt bak meg og to som ikke gav ønsket resultat.

Begynte på spray 27 des. og skal begynne på sprøytene på fredag.

Dette er bare en kort status rapport fra meg, jeg satser på å bli litt mere aktiv her inne når ruginga er i gang.

Vil også benytte anledningen til å takke alle som bruker forumet, som passiv deltaker har jeg lært utrolig mye av dere og dere gir styrke til å holde ut i dette gamet.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88569-s%C3%A5-var-det-p%C3%A5-an-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der var du, ja! (-:

Hatt en lang fin juleferie? Håper det.

Så flott å lese at du nå bestemmer deg for å være aktiv her inne. Er mannen enig i det, da... he, he... (-:

Synd at ikke du får chatten til å virke, jeg har nemlig ingen problemer med den. (ps.jeg er ofte på snartgravid.no/chat)

Ønsker dere masse lykke til på dette forsøket. Jeg krysser alle mine fingre og tær! (-:

Klem fra meg

Annonse

Gjest Jonajenta

Hei Jonajenta,

kan du beskrive hva slags problemer du har med chatten, så skal jeg se om jeg får løst det?

Hei.

Hadde problemer med å få lastet inn programmet. Det startet liksom aldri- var bare en grå firkant over feltet der teksten skulle være. Prøvde i kveld ( 9/1) og da virket det igjen. Så det var vel et forbigående problem.

Men takk for at du ville hjelpe!

Der var du, ja! (-:

Hatt en lang fin juleferie? Håper det.

Så flott å lese at du nå bestemmer deg for å være aktiv her inne. Er mannen enig i det, da... he, he... (-:

Synd at ikke du får chatten til å virke, jeg har nemlig ingen problemer med den. (ps.jeg er ofte på snartgravid.no/chat)

Ønsker dere masse lykke til på dette forsøket. Jeg krysser alle mine fingre og tær! (-:

Klem fra meg

Æ ville bare ønske dæ lykke til med forsøket Jona!

Håper det e din tur denne gangen!

Klæmma

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...