trb Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Kjære venn! Jeg tror at i de fleste tilfeller kan en ev. fastlege gi bedre råd enn de aller fleste her på DOL. Når det er sagt, bør det understrekes at somme undertiden nok bør oppsøke psykolog. Om dette gjelder deg, skal være usagt. Vennlig hilsen de som bør oppsøke psykolog er nok de stakkarene som sliter med sexlivet sitt og fordømmer andre som opplever det de selv ikke får anledning til...det var en spøk, men jeg tviler på at det er noen som driver med analsex som bør oppsøke psykolog hvis det var det du mente... jeg har mine seksuelle preferanser som er helt ufarlige både for meg og de(n) det involverer. at noen synes det er perverst, sykdomsframkallende eller annet får stå for deres egen regning. til disse vil jeg ønske god bedring! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/88582-oralsex/page/2/#findComment-487424 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mislykket Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 de som bør oppsøke psykolog er nok de stakkarene som sliter med sexlivet sitt og fordømmer andre som opplever det de selv ikke får anledning til...det var en spøk, men jeg tviler på at det er noen som driver med analsex som bør oppsøke psykolog hvis det var det du mente... jeg har mine seksuelle preferanser som er helt ufarlige både for meg og de(n) det involverer. at noen synes det er perverst, sykdomsframkallende eller annet får stå for deres egen regning. til disse vil jeg ønske god bedring! Gode venn! Jeg finner det litt interessant at du med e n gang inntar en forsvarsposisjon. Siden du ennå ikke har fått det med deg: Jeg har aldri sagt at de som har en forkjærlighet for endetarmsex 'per se' bør oppsøke psykolog. Men din noe spesielle og høyst private tolkning sier jo likevel en hel del om deg. Og du vet sikkert hva jeg tenker på. (Men vær trygg: jeg skal holde tett!) Derfor vil jeg benytte anledningen til å ønske deg alt godt. Tenker på deg! Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/88582-oralsex/page/2/#findComment-487449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakk Wylde Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Gode venn! Jeg finner det litt interessant at du med e n gang inntar en forsvarsposisjon. Siden du ennå ikke har fått det med deg: Jeg har aldri sagt at de som har en forkjærlighet for endetarmsex 'per se' bør oppsøke psykolog. Men din noe spesielle og høyst private tolkning sier jo likevel en hel del om deg. Og du vet sikkert hva jeg tenker på. (Men vær trygg: jeg skal holde tett!) Derfor vil jeg benytte anledningen til å ønske deg alt godt. Tenker på deg! Vennlig hilsen Og her igjen har du jo akkurat like meninger og skriver akkurat på samme måten som "Sier Du Det". Kanskje du burde starte et forum for avstandsforelskelse ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/88582-oralsex/page/2/#findComment-487546 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.