Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjære venn!

Jeg tror at i de fleste tilfeller kan en ev. fastlege gi bedre råd enn de aller fleste her på DOL. Når det er sagt, bør det understrekes at somme undertiden nok bør oppsøke psykolog.

Om dette gjelder deg, skal være usagt.

Vennlig hilsen

de som bør oppsøke psykolog er nok de stakkarene som sliter med sexlivet sitt og fordømmer andre som opplever det de selv ikke får anledning til...det var en spøk, men jeg tviler på at det er noen som driver med analsex som bør oppsøke psykolog hvis det var det du mente...

jeg har mine seksuelle preferanser som er helt ufarlige både for meg og de(n) det involverer. at noen synes det er perverst, sykdomsframkallende eller annet får stå for deres egen regning. til disse vil jeg ønske god bedring!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88582-oralsex/page/2/#findComment-487424
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mislykket

de som bør oppsøke psykolog er nok de stakkarene som sliter med sexlivet sitt og fordømmer andre som opplever det de selv ikke får anledning til...det var en spøk, men jeg tviler på at det er noen som driver med analsex som bør oppsøke psykolog hvis det var det du mente...

jeg har mine seksuelle preferanser som er helt ufarlige både for meg og de(n) det involverer. at noen synes det er perverst, sykdomsframkallende eller annet får stå for deres egen regning. til disse vil jeg ønske god bedring!

Gode venn!

Jeg finner det litt interessant at du med e n gang inntar en forsvarsposisjon.

Siden du ennå ikke har fått det med deg: Jeg har aldri sagt at de som har en forkjærlighet for endetarmsex 'per se' bør oppsøke psykolog.

Men din noe spesielle og høyst private tolkning sier jo likevel en hel del om deg. Og du vet sikkert hva jeg tenker på. (Men vær trygg: jeg skal holde tett!) Derfor vil jeg benytte anledningen til å ønske deg alt godt.

Tenker på deg! :)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88582-oralsex/page/2/#findComment-487449
Del på andre sider

Gode venn!

Jeg finner det litt interessant at du med e n gang inntar en forsvarsposisjon.

Siden du ennå ikke har fått det med deg: Jeg har aldri sagt at de som har en forkjærlighet for endetarmsex 'per se' bør oppsøke psykolog.

Men din noe spesielle og høyst private tolkning sier jo likevel en hel del om deg. Og du vet sikkert hva jeg tenker på. (Men vær trygg: jeg skal holde tett!) Derfor vil jeg benytte anledningen til å ønske deg alt godt.

Tenker på deg! :)

Vennlig hilsen

Og her igjen har du jo akkurat like meninger og skriver akkurat på samme måten som "Sier Du Det".

Kanskje du burde starte et forum for avstandsforelskelse ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88582-oralsex/page/2/#findComment-487546
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...