Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Kanskje noen av dere husker meg?

Vi lykkes på 3. IVF-forsøket på Haukeland. I november fikk vi en nydelig liten jente 3 uker før termin.

Jeg hadde bare hcg på 9 den 10 dagen etter innsetting av egg så jeg hadde liten tro på at det skulle gå bra. (Satte inn egg 2 dager etter befruktning.)

Jeg hadde et kjempefint svangerskap, men var veldig engstelig. Det var liksom for godt til å være sant at vi etter 6 år med prøving skulle være så heldige.

Nå bare storkoser vi oss! Tulla vår er kjempeskjønn og veldig snill.

Jeg ønsker dere alle et godt nytt år og håper på mange gladmeldinger her på forumet i tiden som kommer.

Jeg er ikke så aktiv her lenger, men jeg deler både opp- og nedturer med dere når jeg er inne å leser. Det er en tøff prosess å gå gjennom, ingenting for pingler. Ta godt vare på dere selv og partneren.

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88592-vi-har-ogs%C3%A5-f%C3%A5tt-en-prinsesse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og mange gratulasjoner fra meg!!

Noen som husker meg?

Vi fikk tvillinger, en gutt og en pike helt i slutten av oktober, 5 uker før termin. De er bare herlige, og hverdagen og selve livet har fått helt nye dimensjoner.

Vi lyktes på 3. forsøk i Århus hos Majgaard.

Ønsker deg lykke til med din datter, og alle andre ønskes kun det beste for videre prøving. Det går bra til slutt......

Stor klem

Hei, og mange gratulasjoner fra meg!!

Noen som husker meg?

Vi fikk tvillinger, en gutt og en pike helt i slutten av oktober, 5 uker før termin. De er bare herlige, og hverdagen og selve livet har fått helt nye dimensjoner.

Vi lyktes på 3. forsøk i Århus hos Majgaard.

Ønsker deg lykke til med din datter, og alle andre ønskes kun det beste for videre prøving. Det går bra til slutt......

Stor klem

Så herlig ninni0! Gratulerer masse!

Jeg husker deg godt, vi tok forsøk samtidig i mars. Jeg er ikke så aktiv her lenger, men holder meg oppdatert om innleggene. Vi begynner med 3. forsøk om to uker.

Kos dere med tvillingene!

Klem fra

Gjest candide

Gratulerer!!!

Jeg husker at vi testet positivt de samme dagene. Du, Løve70 (tror jeg) og meg (med nicket mimi). Dessverre gikk det ikke så bra med meg, men vi har ikke helt gitt opp håpet ennå.

Lykke til videre i livet og kos deg med nurket! Flott at Haukeland har så gode resultater for tiden.

Annonse

Gratulerer til dere begge!!!! Det er godt å høre at det faktisk blir barn utav alt dette slitet vi driver med! Ingen tvil om at livet forandres når disse små kommer til verden, nei!

Kooos dere og nyt tiden - den går så altfor fort.

Stoor klem fra

Gratulerer så mye til dere begge to fra meg også. Synes det er så koselig at vi får slike meldinger her. Det gir håp for mange.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...