Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 23 år og jeg har et sinnsykt problem jeg ikke skjønner en dritt av.. jeg mener, det er ikke normalt at en gutt på 23 år ikke har lyst på sex?!

Jeg har vært sammen med henne jeg er sammen med i nærmere 1 år, vi har hatt noen dårlige nedturer men også mange oppturer, med forholdet har kanskje vært litt anstrengende til tider... for begge.Problemet som jeg har hatt med henne spiller seg mye ut på at hun prøver å ta en "morsrolle" ovenfor meg, akkurat som om jeg skulle vært hennes sak å fikse, fordi jeg ikke har noe ålreit forhold til min mor( eller far for den saks skyld) og hun prøver nesten bestemt å forandre måten jeg er på, måten jeg sier ting på og ting jeg liksom skal like.Hun er også veldig flink til å kritisere ting jeg har lyst til og ting jeg liker å gjøre som noe som er ufornuftig for henne, hun skjønner ikke at jeg gidder osv. Hører det mye. Men jeg syns ikke jeg gjør så mye som er ufornutig jeg, jeg mener,jer har en jobb å gå til som er min(selvstendig) jeg har venner( som hun også kritiserer)og jeg har greit med penger( som hun også kritiserer, måten jeg bruker dem på) Men jeg har sagt fra til henne nå, og satt benet ned.(ihverfall en god ting)

Jeg går oxo for tiden hos psykolog, har gjort det i 1 år nå og jeg kjenner at det går skikkelig fremover der med meg, hele tiden mens jeg har vært sammen med henne(det har hun også kritisert), så jeg tror ikke det er det heller. Men hva i h...te er det da? Jeg har rett og slett ikke noe lyst på sex, det eneste jeg gjør er å gå rundt å nesten gråte hele tiden, hva er galt med meg?? Føler meg skikkelig sliten, fortapt og lite mann.. hagla snart!

Jeg vil ike gå til lege, dem gir deg bare piller for alt, jeg vil finne ut hva som er problemet.Er det forholdet mitt il dama (eller"mamma") som gjør at jeg ikke har lyst? er vel ingen som har lyst på morra si.....Jeg har også innsett at svaret kan være å gjøre det slutt, men er det noen annen måte? Siden jeg har sagt fra og alt.. kanskje jeg sa ifra for sent..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88593-skikkelig-dritt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som forholdet mellom deg og kjæresten er litt spesielt. Hun skal jo være din kjæreste, ikke ta en morsrolle ovenfor deg.

Selvfølgelig henger dine manglende seksuelle følelser ovenfor henne sammen med at forholdet deres fungerer dårlig.

De symptomene du nevner gjør at jeg lurer på om du er deprimert. Nedsatt sexlyst er også en virkning av depresjon.

Du som går til psykolog allerede bør ta opp problemet med denne.

Snakk også ordentlig ut med kjæresten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88593-skikkelig-dritt/#findComment-484465
Del på andre sider

Hei.

Vi gi deg noen råd.

Hold avstand til dine foreldre så slipper du at de legger seg opp i livet ditt og styrer detaljer. Voksne folk trenger ikke foreldres "hjelp" i livet, denslags bare forstyrrer. Med avstand mener jeg å ikke fortelle dem alt du foretar deg og ikke så hyppig kontakt at de tar seg friheter til å dirigere deg som et barn.

Måten kjæresten din opptrer på er temmelig respektløs og nokså ødeleggende for et godt seksualliv. Forklar henne hvordan du opplever hennes "moderlighet" og be henne kutte ut denne repektløse adferden.

Gjør hun ikke det, burde du heller bryte med henne før du blir altfor frustrert. Du skal ikke være redd for å bryte om hun ikke respekterer deg nok til å stoppe tøvet - hun har ingen rett til å ødelegge deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88593-skikkelig-dritt/#findComment-485693
Del på andre sider

Gjest mislykket

Slapp av? Han beskriver mange alvorlige problemer. Den manglende sexlysten er et resultat av disse.

Da blir det for dumt å be han slappe av.

Kjære venn!

Om du tenker deg godt om, så kanskje du vil se at dette problemet forsvinner -- og det helt av seg selv -- dersom man velger ikke å anse det som et problem.

Amor fati!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88593-skikkelig-dritt/#findComment-485804
Del på andre sider

Annonse

Gjest mislykket

Høres ut som forholdet mellom deg og kjæresten er litt spesielt. Hun skal jo være din kjæreste, ikke ta en morsrolle ovenfor deg.

Selvfølgelig henger dine manglende seksuelle følelser ovenfor henne sammen med at forholdet deres fungerer dårlig.

De symptomene du nevner gjør at jeg lurer på om du er deprimert. Nedsatt sexlyst er også en virkning av depresjon.

Du som går til psykolog allerede bør ta opp problemet med denne.

Snakk også ordentlig ut med kjæresten.

Et annet alternativ er å ta kontakt med aktuell fastlege.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88593-skikkelig-dritt/#findComment-485822
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...