Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dipsey

Hei alle dere!

Tenkte bare å si ifra om vi har tatt en beslutning om å velge å ikke ta noen flere forsøk når det gjelder assistert befruktning.

Vet at vi har ville hatt 3. forsøk, men har av personlige årsaker bestemt at det ikke var noen hensikt i å gjennomføre dette.

Kommer heller ikke til å vanke på Dol så veldig mye mere heller. Er ufrivillig barnløs, og det har vi innfunnet oss med, så sånn er det!

Tusen takk alle dere skjønne mennseker som har støttet og hjulpet oss underveis. Setter stor pris på det!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88605-avbryter-fors%C3%B8k-nr-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ...trist? ...fint?

Trist for oss at du ikke kommer til å henge rundt her inne mer, fint for dere at dere har tatt en beslutning og funnet ut hva dere ønsker videre!

Ønsker dere lykke til videre! Og velkommen innom igjen hvis du finner det for godt!

Takk for laget, klem fra

Dipsey, da!

Dette var jo ikke akkurat ventet, men jeg regner med at dere har gått igjennom denne avgjørelsen nøye.

Og om du skulle ombestemme deg en gang, så er nok mange av oss fremdeles her inne. Iallefall som "hjelpere".

Ønsker deg og din, ALT GODT FOR FREMTIDEN!

Veldig godt å ha hatt deg her, og du skal vite at jeg har satt STOR pris på deg. (-:

Klemmer fra

Gjest corsica

Kjære Dipsey!

Jeg har vært her i flere år, og det er trist om du forsvinner. Jeg skriver ikke så ofte, men denne gangen måtte jeg. Har alltid fulgt med deg og andre her inne, og ønsker deg lykke til videre i deres valg av vei. Jeg tror at din valg av vei ikke var lett, men du er en tøff "kake". Det er ikke lett å la være å "svinge innpå om kvelden, skal bare sjekke noe". Jeg blir litt avhengig av å gå inn på dataen hver dag. Jeg ville bare ønske deg lykke til videre.

Hilsen Corsica

Annonse

Kjære deg!

Når jeg leste dette ble jeg så trist.. Skjønner at dette ikke har vært noen lett avgjørelse å ta. Har ikke vært her så mye i det siste fordi det har skjedd så mye annet i livet mitt. Du har støttet meg kjempe masse i mitt forsøk tusen takk for det.

Ønsker deg lykke til videre.

Kjære deg Dipsey!

Nå ble jeg helt satt ut her....

Men jeg skjønner at dere sammen har tatt denne beslutningen, og det var nok ingen enkel beslutning å ta!

Jeg vil ønske deg lykke til videre, og håper at du kan stikke innom her av og til?

Kommer til å savne deg!

Klem fra

skytte1365380395

Hei Dipsey!

Er ikke så mye lenger her inne jeg heller, bare av og til og kikker.

Måtte bare svare på innlegget ditt.

Det er en utrolig beslutning dere har tatt. Men jeg støtter deg fullt og helt. Lei meg for at det ikke gikk deres vei sist.

Du er tøff og sterk, så dette kommer du deg igjennom. Og det går faktisk an å ha et flott liv uten barn. Da kan man gjøre alt det andre med barn klager over at de ikke kan gjøre.

Ønsker deg lykke til videre i livet.

Liten oppdatering fra meg. Har fortsatt en liten spire på 9 uker i magen og håper de andre ukene også går bra.

Mange lykke klemmer fra meg

Hilsen en som beundrer ditt pågangsmot.

skytte1365380395

Hei Dipsey!

Er ikke så mye lenger her inne jeg heller, bare av og til og kikker.

Måtte bare svare på innlegget ditt.

Det er en utrolig beslutning dere har tatt. Men jeg støtter deg fullt og helt. Lei meg for at det ikke gikk deres vei sist.

Du er tøff og sterk, så dette kommer du deg igjennom. Og det går faktisk an å ha et flott liv uten barn. Da kan man gjøre alt det andre med barn klager over at de ikke kan gjøre.

Ønsker deg lykke til videre i livet.

Liten oppdatering fra meg. Har fortsatt en liten spire på 9 uker i magen og håper de andre ukene også går bra.

Mange lykke klemmer fra meg

Hilsen en som beundrer ditt pågangsmot.

Annonse

Gjest Rachel2

Hei,kjære Dipsey.Har ikke vært innpå her på en stund,men som jeg har tenkt på deg!Du er kjempesterk og jeg savner allerede den humoren vi kunne ha på chatten.Ønsker deg og din kjære alt godt i fremtiden.

Vet ikke helt hva jeg skal si, men håper av hele mitt hjerte at du får det bra videre i livet.

Ble litt sjokkert,men beundere styrken din også.

Skulle det bli aktuelt så kan en jo alltids ombestemme seg.

Vil bare gi deg en god klem via dataen og si at du er en herlig person!

Kom innom etter en lang ferie fra DOL og får denne sjøkk beskjeden!!

Øynene mine datt nesten ut da jeg leste dette....Gud for en tøff besluttning dere har tatt..Men jeg forstår dere enormt!

Sitter her selv med primolutt resept og lurer om jeg virkelig vil ta den...Og begynne denne prossesen igjen..

Det skal ikke være enkelt!

Ønsker dere virkelig et godt liv fremover...Og jeg håper du stikker innom!Jeg vil virkelig savne deg!

Masse klæmma fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...