Gå til innhold

uregelmessig mens og blir ikke gravid. Hva skal jeg gjøre

Anbefalte innlegg

Hanne241365380447

Hei, jeg er ei jente på 24 år har nå prøvd å bli gravid i over etter år ikke blitt gravid.

Det jeg lurer på hva er det som er galt med meg.

Har gått inn og ut fra gynokolog først så fant dem cyster og så var dem borte.

Enkelte ganger så har jeg så store smerter i underlivet at jeg ikke kan sitte eller stå, da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Håper du/dere kan gi meg svar eller tips på hva jeg skal gjøre.

Håper på mange posetive svar

Fortsetter under...

Gjest girafffrøken

Da bør du og din partner dra for utredning hos gynekolog.

Det bør ikke normalt ta mer enn et år før en er gravid om en prøver.

Du kan prøve å ta eggløsningstester (fås kjøpt på apotek) for å finne ut når du har eggløsning. Det er billigere om du kjøper persona testpinner (de kan brukes selv uten monitor, og de er billigere da du får åtte i pakken ca 130 kr)

Dine underlivssmerter høres litt merkelig ut. Rart gynekologen ikke fant det ut?

Uansett så får du ha lykke til med det ene og det andre

Vet egentlig ikke så mye om det du spør om, men ville bare si at vanvittige smerter nederst i bekkenet, har jeg hatt ca. to ganger i året de siste ti årene. Jeg har vært flere ganger hos gynekolog, han sier at alt er OK. Det eneste han kan komme på, er at det KAN være cyster som beveger på seg.

Det eneste som hjelper meg da, er Paralgin forte...

Heldigvis er det ikke så ofte det skjer, men jeg har alltid Paralgin Forte i vesken, for når smertene kommer, er det ille!

Lykke til med prøvingen!

mvh

Gjest christina24

Da bør du og din partner dra for utredning hos gynekolog.

Det bør ikke normalt ta mer enn et år før en er gravid om en prøver.

Du kan prøve å ta eggløsningstester (fås kjøpt på apotek) for å finne ut når du har eggløsning. Det er billigere om du kjøper persona testpinner (de kan brukes selv uten monitor, og de er billigere da du får åtte i pakken ca 130 kr)

Dine underlivssmerter høres litt merkelig ut. Rart gynekologen ikke fant det ut?

Uansett så får du ha lykke til med det ene og det andre

Går det an å bruke persona testpinnene uten monitor for å sjekke eggløsning? Hvordan gjør jeg det? har nemlig en pakke sånne testpinner i skapet fra en gang hvor jeg hadde tenkt å anskaffe meg persona:) Ble aldri noe av, så nå prøver vi å bli gravide.

Gjest girafffrøken

Går det an å bruke persona testpinnene uten monitor for å sjekke eggløsning? Hvordan gjør jeg det? har nemlig en pakke sånne testpinner i skapet fra en gang hvor jeg hadde tenkt å anskaffe meg persona:) Ble aldri noe av, så nå prøver vi å bli gravide.

Det blir to blå streker ved eggløsning :)

Det skal i allefall bli det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...