Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har inntrykk av at mange spør på doktoronline om relativt enkle spørsmål som man kan finne ut av ved et kjapt søk med en søkemotor.

Syns det er greit om man vil ha et personlig svar.

Det er også legitimt om man ikke finner svaret ved å lete litt selv.

Hva er deres mening:

Er det blitt en latskapsting å spørre her isteden?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88631-%C3%A5-sp%C3%B8rre-p%C3%A5-dol-latskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er enig i at endel spørsmål kommer av enten latskap eller dumskap, men det plager meg ikke.

Noe jeg syns hadde vært koselig da - når jeg foretar søket for de som ikke gidder det selv - er å få et lite takk for hjelpen etterpå :o)

Det blir ikke samme nyanser med søkemotor som å spørre her.

Det er det vel. Men jeg tror det hadde blitt ganske så dødt her hvis alle latsabbene ble borte. Og så er det jo så kjekt å kunne hjelpe noen da. Jeg formelig strutter av stolthet de få gangene noen lurer på noe som _jeg_ vet svaret på. Da er dagen reddet, og jeg føler meg så snill og søt at det er en fryd. Hurra, hurra for latsabbene på Dol!:-)

Det er det vel. Men jeg tror det hadde blitt ganske så dødt her hvis alle latsabbene ble borte. Og så er det jo så kjekt å kunne hjelpe noen da. Jeg formelig strutter av stolthet de få gangene noen lurer på noe som _jeg_ vet svaret på. Da er dagen reddet, og jeg føler meg så snill og søt at det er en fryd. Hurra, hurra for latsabbene på Dol!:-)

Ja, jeg er litt enig der!

Morsomt å kunne hjelpe.

Men som noen skrev under her, så går det også an å si takk når man får hjelp.

Annonse

Tja, det hender jeg spør selv, men da har jeg altså forsøkt å søke selv først. Men det er ikke alle som er like flinke til å søke, så da er det svært behagelig at noen kjapt gjør det og legger ut linken foran nesa di! :-)

Jeg har ingenting i mot å hjelpe, jeg gjør det rett som det er. Underveis i søkingen etter det det spørres om, så lærer jeg gjerne litt av det jeg finner og leser:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...