bobla1365380358 Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 surromama skrev (På 9.1.2003 den 15.53): Jeg er i slutten av 20 årene og gjør dette ikke av økonomiske grunner. I land som England og Canada er det ikke lov å tjene penger på dette, bortsett fra at man selvfølgelig får dekket faktiske utgifter. I England er øvre grense 10 000 pund, så vidt jeg vet. I USA derimot, er det big business og mange websiter som omhandler dette med å få barn gjennom surrogat. Det er byråer som tar seg av det meste, eller man kan velge å gjøre det på egenhånd. Gjennomsnittsbetaling til en amerikansk førstegangs surrogatmor ligger på mellom 12-15 000 dollar. Utenom den summen kommer utgifter til lege, reise, fødsel, barnepass osv osv osv. Det kan fort bli VELDIG dyrt. Det finnes også de som gjør det for veldig veldig lite. Selv krever jeg mine utgifter dekket, men utenom det får det være opp til de nye foreldrene om de har lyst å gi meg en gave til slutt. Hadde det vært noen andre, hadde jeg sikkert krevd mer, men siden akkurat vår situasjon er som den er, velger jeg å gjøre et compassionate surrogacy. hei surromama synes dette er utrolig tøft gjort av deg!! du gir noen andre mennesker den største gaven de noen gang kan få, et eget barn... vet ikke om jeg hadde maktet å gå igjennom et svangerskap selv for så å gi barnet fra meg, men aplauderer din uselviskhet. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/88638-surrogatsvangerskap/page/2/#findComment-488980 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søker surrogat Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 surromama skrev (På 9.1.2003 den 15.53): Jeg er i slutten av 20 årene og gjør dette ikke av økonomiske grunner. I land som England og Canada er det ikke lov å tjene penger på dette, bortsett fra at man selvfølgelig får dekket faktiske utgifter. I England er øvre grense 10 000 pund, så vidt jeg vet. I USA derimot, er det big business og mange websiter som omhandler dette med å få barn gjennom surrogat. Det er byråer som tar seg av det meste, eller man kan velge å gjøre det på egenhånd. Gjennomsnittsbetaling til en amerikansk førstegangs surrogatmor ligger på mellom 12-15 000 dollar. Utenom den summen kommer utgifter til lege, reise, fødsel, barnepass osv osv osv. Det kan fort bli VELDIG dyrt. Det finnes også de som gjør det for veldig veldig lite. Selv krever jeg mine utgifter dekket, men utenom det får det være opp til de nye foreldrene om de har lyst å gi meg en gave til slutt. Hadde det vært noen andre, hadde jeg sikkert krevd mer, men siden akkurat vår situasjon er som den er, velger jeg å gjøre et compassionate surrogacy. Hei, jeg har lest innleggene dine på forum med stor interesse. Har du lyktes i å hjelpe paret du forteller om? Kommer du evt. til å gjøre dette igjen? Håper på svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/88638-surrogatsvangerskap/page/2/#findComment-952064 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.