Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er litt trist å tenke på at det faktisk var en liten baby i magen min... Det var et lite liv i utvikling...Men du skulle ikke få leve, aldri skulle du bli født..

Nå funderer jeg bare på hvordan alt kunne blitt... Var du gutt eller jente? Ville du blitt lik meg eller pappa?

Mange spørsmål surrer, ingen blir besvart... Spørsmål er alt som er igjen, alt som forteller om min ufødte baby...

Jeg får aldri oppleve at du smiler for første gang.. Aldri se når du tar dine førstse skritt... Aldri få følge utviklingen din og bli så glad hver gang nye ting skjer med deg... Aldri vil jeg få muligheten til å bli kjent med nettopp deg, aldri få bli kjent med nettopp dine personlighetsstrekk og dine finesser...

Aldri oppleve å være mamma til nettopp deg..

Det er så mye jeg går å tenker på... Det er så mye jeg skulle ønske... Tenker på akkurat deg, ungen min som aldri fikk bli født... Som jeg aldri fikk møte, du vil alltid mangle hos meg...

Min ufødte lille baby...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88668-til-mitt-uf%C3%B8dte-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du samme Arabian Star som inne på gravideforum? Som ikke visste om du var gravid eller ikke i går?

Joda, er nok det, men det var vel ikke akkurat i går da... Er jo noen dager siden nå...? Jordmora forklarte testene med at det handlet om spontanabort.. Derfor var de første testene positive og resten negative...

Muligens var det en helt nylig spontanabort.. Jeg skal ta nye tester igjen om to uker, men hun var 99% sikker på at spontanabort var forklaringa...

Gjest Surpreme

Takk for det!:)

Var kjempetrist, men thats life, og det må gå videre...

Forhåpentligvis var dette barnet noe du kanskje likevel ikke ville blitt kjent med; multihandikappet? Naturen er flink til å ordne opp selv, milliarder av celler skal jo passe sammen.

Valgte selv å se det på en slik måte; etterpå kom det to helt friske, heldigvis.

Lykke til videre! :)

Annonse

Forhåpentligvis var dette barnet noe du kanskje likevel ikke ville blitt kjent med; multihandikappet? Naturen er flink til å ordne opp selv, milliarder av celler skal jo passe sammen.

Valgte selv å se det på en slik måte; etterpå kom det to helt friske, heldigvis.

Lykke til videre! :)

Joda, min venninne ba meg også se det på den måten.. I begynnelsen er det ikke enkelt, men jeg har nå begynt å innse at det nok var det beste... Både for barnet, meg og faren...

Men det er jo en grunn til at man spontanaborterer også, så da er nok barnet sykt på en eller annen måte antagelig...

Vel, livet går uansett videre.. Min tid kommer nok også engang!;)

Hei!

Trenger ikke si så mye, for du har skrevet det så flott i innlegget ditt!

Du har satt ord på tanker som kanskje andre ikke vet helt hvordan man skal verbalt formulere! Et kjempefint innlegg for alle som har opplevd å spontanabortere!

Tusen takk!

kos fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...