Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har vært sammen men en flott jente i 3. mnd nå. Vi har et kjempefint forhold bortsett fra i sengen. Har tidligere ikke særlig erfaring. Hun deriomot har flere lengre forhold bak seg med typer som har vært veldig "hingstete". Da jeg selv ikke er av den arten opplever jeg at dette ødelegger sexlivet vårt. Hun tar aldri initiativ til sex. Hun sier hun ikke tenner før jeg tar initiativet. Dette frustrer meg fordi det er jeg som må styre alt hele tiden. Jeg prøver og prøver, men får altfor ofte negativ respons. Hun sier jeg skal overhøre den negative responsen og stå på videre til hun tenner. Dette er veldig frustrerende og jeg gir ofte opp. Noen som har erfaringer med "kravstore" jenter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88703-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SierDuDet (sør)

Kjære venn,

er du ikke sammen med henne

av fri vilje? Er det kun på dette punktet hun er "kravstor". (Jeg ville i utgangspunktet tro at dette må være en relativt vel integrert del av personligheten hennes; og da virker det merkelig at du i utgangspunktet "falt" for henne.)

Dersom du ikke makter presset, bør du kanskje oppsøke din fastlege. Kanskje han/hun vet råd?

Uansett: lykke til! Det går sikkert bra.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88703-frustrert/#findComment-485726
Del på andre sider

Gjest tannbørste

sett i mine øyne, er det hun som har et problem, ikke du.

om hun ikke er "fornøyd" med det du gjør, synes jeg hun kunne ta initiativet, og heller "lære" seg å tenne på det. du kan jo ikke altid styre samleiets forløp, er hun litt bortskjemt?

det pleier å være vanlig å bytte litt på hvem som sitter ved roret vet du...

du må gjøre dine erfaringer du og, og en kan ikke vente at du skal vite hvordan hun vil ha det. du må kjøre ditt løp å heller la henne få jobbe med SITT problem.

håper du finner veien...

:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88703-frustrert/#findComment-485826
Del på andre sider

Kjære venn,

er du ikke sammen med henne

av fri vilje? Er det kun på dette punktet hun er "kravstor". (Jeg ville i utgangspunktet tro at dette må være en relativt vel integrert del av personligheten hennes; og da virker det merkelig at du i utgangspunktet "falt" for henne.)

Dersom du ikke makter presset, bør du kanskje oppsøke din fastlege. Kanskje han/hun vet råd?

Uansett: lykke til! Det går sikkert bra.

Vennlig hilsen

Takk for kjappe svar! Når det gjelder hennes kravstorhet gjelder den bare i sengen. Hun er verdens snilleste person og slett ikke kravstor. Hun har sagt flere ganger siden at vi ble sammen at hun ikke er "i det sexuelle hjørnet" for tiden. Det er mulig hun bare ikke er interessert for tiden. Men igjen sier hun at hun masturberer i dusjen nesten daglig. Heldigvis fantaserer hun om meg. Så det er ikke det at hun ikke tenner på meg.

Når det gjelder hennes tidligere forhold har hun vel vært bortskjemt kanskje ja. De tidligere typene har vært veldig pågående. Hun sier jeg er den første hun har vært sammen med som ikke får stå bare vel å ligge ved hennes side i sengen... Jeg tok det veldig negativt da hun sa det, men hun mente det positivt.

En annen ting er at hun liker å ha det veldig kaldt på soverommet. Dette hjelper vel heller ikke?

Ser vel at dette er løselige problemer, men er nå frustrert for det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88703-frustrert/#findComment-486155
Del på andre sider

Tha Man Tha Story

Takk for kjappe svar! Når det gjelder hennes kravstorhet gjelder den bare i sengen. Hun er verdens snilleste person og slett ikke kravstor. Hun har sagt flere ganger siden at vi ble sammen at hun ikke er "i det sexuelle hjørnet" for tiden. Det er mulig hun bare ikke er interessert for tiden. Men igjen sier hun at hun masturberer i dusjen nesten daglig. Heldigvis fantaserer hun om meg. Så det er ikke det at hun ikke tenner på meg.

Når det gjelder hennes tidligere forhold har hun vel vært bortskjemt kanskje ja. De tidligere typene har vært veldig pågående. Hun sier jeg er den første hun har vært sammen med som ikke får stå bare vel å ligge ved hennes side i sengen... Jeg tok det veldig negativt da hun sa det, men hun mente det positivt.

En annen ting er at hun liker å ha det veldig kaldt på soverommet. Dette hjelper vel heller ikke?

Ser vel at dette er løselige problemer, men er nå frustrert for det.

Hei gi dama til meg ,så skal jeg sette a på plass.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88703-frustrert/#findComment-486440
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...