Gå til innhold

Har fått tid for oppstart igjen....

Anbefalte innlegg

.....og nå er jeg spent! Hvor mange skal også ha oppstart snart? Jeg skal altså starte på Suprecur nesespray 25.1. Og regnet uttak i uke 9!

Er sannsynligvis ikke så lang ventetid som jeg hadde trodd etter så "lang" pause som vi har hatt! Det var jo en av tingene vi var litt skepsise til..."hadde de plass til oss nå...etter all den tiden"? Men ja!

Håper å få høre fra flere som også skal igang igjen! Er jo så koselig å følge med hva som skjer!

kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88730-har-f%C3%A5tt-tid-for-oppstart-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Svale! Velkommen til forum som aktiv bruker!

Jeg regner med å ringe inn mensen (som riktignok ikke er kommet ennå men som jeg venter like om hjørnet) til uka, og håper de har plass til meg i februar! Så da blir vi ganske likt i løypa!

Jeg er spent på om jeg kommer inn i februar eller om jeg må veeeente helt til mars!

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...