Gå til innhold

Tannlegetabbe?

Anbefalte innlegg

knockertommy

Hei!

I en tid har jeg hatt problemer med en visdomstann som var på vei opp og det ga meg en betennelse som gjorde at jeg måtte kutte litt i tannkjøttet for å få plass til den. Nå fikk jeg problemer igjen og fikk en penicillin-kur på 5 dager. Så dro jeg til tannlegen for å forsøke å fjerne visdomstannen(07.01)(som enda ikke var kommet helt frem).Tannlegen trakk "tanna".

Når jeg kom hjem tittet såg jeg i munnen og jeg synest det virket litt rart. Jeg klarte ikke å tygge på noen av sidene, så jeg levde på suppe et par dager. Jeg ringte så tannlegen og sa at jeg hadde problemer med å tygge fordi det var noe i veien, tannkjøtt eller hva det var. Og da sa de at jeg skulle komme innom. Når jeg kom inn og jeg satt meg i stolen, sa tannlegen at det var godt jeg kom, og da oppdaget han den egentlige visdomstanna, og trakk også den...

Så no sitter jeg med 13 tenner i underkjeven og med mye ledig plass i venstre underkjeve.

Saken er at tannlegen har trukket en tann han ikke skal trekke, og jeg gikk ut i fra at tannlegen hadde trukket rett tann. Men tannlegen sa at det var nødvendig å trekke denne tannen for at det skulle være mulig å trekke denne visdomstannen, men tannlegen nevnte aldri noen ting om at jeg måtte komme tilbake å trekke visdomstannen.

Hva skal jeg gjøre?

Hilsen tannløs

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88752-tannlegetabbe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...