Gå til innhold

Tips om kvinners tanker

Anbefalte innlegg

Gjest Latitude

Hvilke tanker surrer gjennom hodene på dere jenter når dere er i ferd med å ta på dere sexy undertøy eller øvrige klær for den saks skyld i den hensikt å forføre mannen ?

Jeg opplever selve følelsen av å snart ha sex eller utsiktene til å ha det er minst like deilig som ett hvilket som helst forspill, følelsen av å vente på partneren som er i ferd med å "gjøre seg i stand".

Dessverre så har vi menn relativt begrensede muligheter til forførende antrekk i motsetning til kvinnen, det begrenser seg nesten til å strippe ned til boxer'n og det er vel ikke det helt store.

Jeg lurer på om det er en pirrende følelse å f.eks rulle opp stay-ups og hekte på hofteholder, smyge seg inn i et korsett eller iføre seg et plagg som du vet partneren din vil reagere på, det være seg pvc, latex eller lignende.

Har ingen fast partner i dag, men er i ferd med å skrive en roman som skal inneholde noen av disse momentene, vel å merke ikke en erotisk sådan men enkelte situasjoner hvor hendelsesforløpet trenger en kvinnes tanker.

På forhånd takk for dine tanker ...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88811-tips-om-kvinners-tanker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tigertrollet

Javisst er det pirrende!:) Hele seansen med å dusje,shave seg, smøre seg inn med bodylotion, sminke seg og kle seg. Når forventingen om hva som skal skje er der og man er småkåt og spennt i kroppen.

Er man fornøyd med undertøyet føler man seg sexy og lekker:)

Tenker også på det som et slags forspill, en innledning, som får spenningen til å stige enda noen hakk før han kommer.

Jeg liker å ha god tid til å kose meg med høy musikk (og kanskje en drink?) mens jeg ordner meg i stand -vil liksom forlenge denne forventingen litt for det jeg vet kommer til å skje..:)

Javisst er det pirrende!:) Hele seansen med å dusje,shave seg, smøre seg inn med bodylotion, sminke seg og kle seg. Når forventingen om hva som skal skje er der og man er småkåt og spennt i kroppen.

Er man fornøyd med undertøyet føler man seg sexy og lekker:)

Tenker også på det som et slags forspill, en innledning, som får spenningen til å stige enda noen hakk før han kommer.

Jeg liker å ha god tid til å kose meg med høy musikk (og kanskje en drink?) mens jeg ordner meg i stand -vil liksom forlenge denne forventingen litt for det jeg vet kommer til å skje..:)

Her snakker vi da som jeg skjønner ikke om en mann som "man har vært gift med i 20 år"???? :-))

Gjest DetDuSier

Her snakker vi da som jeg skjønner ikke om en mann som "man har vært gift med i 20 år"???? :-))

Kjære venn!

...kommer vel an på mannen, det da. Jeg mener: velger man sin mann med omhu, så kan jo spenningen sikkert vare livet ut.

Men det er klart: velger man seg en mann som en blir raskt lei av, er saken en ganske annen.

Eller mener du å indikere at kvinner ikke er monogame -- sånn i lengden?

Med vennlig hilsen

Annonse

Kjære venn!

...kommer vel an på mannen, det da. Jeg mener: velger man sin mann med omhu, så kan jo spenningen sikkert vare livet ut.

Men det er klart: velger man seg en mann som en blir raskt lei av, er saken en ganske annen.

Eller mener du å indikere at kvinner ikke er monogame -- sånn i lengden?

Med vennlig hilsen

Serie monogamister er vel heller kanskje rettere!

Det jeg mener er at jeg ikke kjenner til så mange å mine venninner som etter å ha vært gift i 20 "ordner seg" på denne måten.

Selv er jeg samboer på 10 året. Og har faktisk aldri forført mannen min på denne måten.

Planlegger ikke sexen så nøye. Er kanskje mer av den typen som heller "river" av ubben klærne på kjøkkenet "for å ta et nummer på benken".

Om ikke barnet er hjemme (våkent)

Gjest DuSierDet

Serie monogamister er vel heller kanskje rettere!

Det jeg mener er at jeg ikke kjenner til så mange å mine venninner som etter å ha vært gift i 20 "ordner seg" på denne måten.

Selv er jeg samboer på 10 året. Og har faktisk aldri forført mannen min på denne måten.

Planlegger ikke sexen så nøye. Er kanskje mer av den typen som heller "river" av ubben klærne på kjøkkenet "for å ta et nummer på benken".

Om ikke barnet er hjemme (våkent)

Kjære venn!

Ja, som en reder ligger en.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...