vaniljemilla Skrevet 7. november 2000 Skrevet 7. november 2000 Jeg bruker p-pillen Trionetta. I går tok jeg pillen ca. kl.07.00 og kastet opp ca 10.30 pga.sykdom. Er pillen fortsatt sikker som prevansjon? Hvor lang tid tar det før pillen tas opp i kroppen? På forhånd takk. 0 Siter
Smelly Cat Skrevet 7. november 2000 Skrevet 7. november 2000 Så vidt jeg har forstått er hele pillen absorbert i tarmen i løpet av to timer. Så hvis du kaster opp/har diarè mer enn to timer etter pille-inntak, så mener jeg at du skal være trygg. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 8. november 2000 Skrevet 8. november 2000 Da det er gaatt mer enn to timer kan du regne med at pillen er absorbert og sikkerheten i orden. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 8. november 2000 Skrevet 8. november 2000 Da det er gaatt mer enn to timer kan du regne med at pillen er absorbert og sikkerheten i orden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.