Gå til innhold

Jenter er sexy i boxer.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest mislykket

Definer normalt. Hvis du med det mener hva flertallet synes så er du nok en sprøtting. Men har det egentlig noe å si hva andre liker?

Gode venn!

Det er mulig at det er normalt for deg å like gutte-undertøy, men kanskje du skal være forsiktig med å uttale deg om hvor normalt det er?

(Jeg antar at du ikke har så mye annet enn dine egne preferanser å støtte deg til.)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88843-jenter-er-sexy-i-boxer/#findComment-486481
Del på andre sider

Gjest Mislykkets alias

Du er hinsides all fornuft, mann.

Hvordan kan slike folk som deg gå løs? Eier du ikke skam i livet?

Syke mannen!

Kjære venn.

Du er fullstendig normal, tatt i betraktning av at du befinner deg i samme størrelsesordning hva angår seksuelle preferanser, slik undertegnede gjør.

Selv tillater jeg meg å tenne både på jenter i boxere, gutter i nevnte undertøy, analsex med begge kjønn og andre seksuelle aktiviteter tilknyttet underlivet.

Jeg tillater meg imidlertid å anbefale deg å legge noe bånd på deg, da jeg av egne erfaringer vet at enkelte mennesker er både ondskapsfulle, ja sågar i svært sarkastisk retning, hva angår andre menneskers seksuelle legning.

Med håp om alt godt, og fred i verden.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88843-jenter-er-sexy-i-boxer/#findComment-486884
Del på andre sider

Annonse

Gjest mislykket (the one and only)

Kjære venn.

Du er fullstendig normal, tatt i betraktning av at du befinner deg i samme størrelsesordning hva angår seksuelle preferanser, slik undertegnede gjør.

Selv tillater jeg meg å tenne både på jenter i boxere, gutter i nevnte undertøy, analsex med begge kjønn og andre seksuelle aktiviteter tilknyttet underlivet.

Jeg tillater meg imidlertid å anbefale deg å legge noe bånd på deg, da jeg av egne erfaringer vet at enkelte mennesker er både ondskapsfulle, ja sågar i svært sarkastisk retning, hva angår andre menneskers seksuelle legning.

Med håp om alt godt, og fred i verden.

Vennlig hilsen

Gode venn!

Jeg ser du ikke har saklige argumenter å komme med, og dermed tyr til usakligheter.

Trist! ...for deg, altså.

Det er vanskelig ikke å tolke innlegget ditt annerledes enn at du selv har en forkjærlighet for gutte-undertøy, analsex og annen praksis som jeg ved anledning har stilt meg noe spørrende til.

Problemet ditt er todelt: du føler deg angrepet når andre mennesker ikke deler dine kanskje noe spesielle preferanser, og du har ingen saklige argumenter å komme med.

Da vil jeg gjerne minne deg om at jeg ingenlunde har stilt meg negativt kritisk til hverken din glede av gutte-undertøy eller analsex "per se". Det eneste jeg har tillatt meg, er å peke på andre måter å tenke på. Det er ikke alle som deler dine noe kuriøse fantasier.

Jeg håper du kan respektere det.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88843-jenter-er-sexy-i-boxer/#findComment-486994
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...